C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 dette er noe av det beste jeg har vært med på....fikk kjempe fine bilder, jenta ( ja,ble bekreftet at det vare en jente ja), sugde på totten, tærne sine og navlestrengen...drakk fostervann og lå og smilte=) og for en sympatisk mann som tok ultralyden..tok dette hos kvinnedoktor på nøtterøy og er absolutt og anbefale=) bilder under nicket mitt..helt forelsket jeg nå=) hilsen en stolt:
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 takk=) helt i himmelen jeg=) utrolig at det går an å spionere på em mens de fortsatt er inni deg liksom=)hehe.... nå gleder jeg meg bare ENDA mer til å få henne ut=)
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Bildene var kjempe fine, kommer til å bli en nydelig prinsesse dette:) Var på 3d sist uke, blir en frisk liten gutt på oss:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 tusen takk, og gratulere Masse med den lille gutten=) utrolig morsomt og se de små, de blir liksom så mye mer virkelig med en gang=)
Skurvelurven Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg følte meg også forelska når jeg så vesla mi:) Og nå gleder jeg også meg bare ENDA mer til hun kommer ut. Noen gang må jeg bare gråte litt hvis jeg tenker på hvor søt hun er:)
Belle&Mini Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Så fine bilder Man blir helt forelsket ja. Bare tenk så søte de vil være når de kommer ut Da blir det mange gledes tårer
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 mhm=) vi er utrolig heldige jenter, det er i allefall helt sikkert.... det er liksom helt utrolig at det ligger et fullt utviklet menneske i kroppene våre...gleder meg til vi legger ut innlegg på rekke og rad her inne om at gullungene våre har funnet veien ut=) er jo faktisk ikke SÅÅÅÅ lenge til lenger=P
Elskeråværemamma Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Åh, jeg klarer ikke å åpne siden din. Vil så gjerne se bildene... Vurderer sterkt å ta 3d/4d selv.........
Elskeråværemamma Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Klarte det nå - flotte bilder - nydelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå