Gå til innhold

blødning som har gått bra tidlig i svangerskapet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen "positive" erfaringer om dette?

Selv har jeg nå blødd i 2 uker (er 7+3 i dag).

Var på UL torsdag (6+6) og da banket hjertet. Har vist en blodsekk på andre siden i livmor som blør. (Gyn påstår at det ikke skal ha noe å si for spira mi)

Skal på ny UL til torsdagen (7+6) og gruer meg. Har gått galt 2 ganger tidligere, så klarer ikke helt å se for meg at det går bra denne gangen heller.

Sorry detaljer fremover:

Blødningen min har vært slik: litt på papiret fra 5+3 til 6+4

Blødde masse 6+5 og har avtatt noe siden da. Er kun på papiret nå 7+3 og det begynner å bli brunt det som kommer.

Fortsetter under...

Du er ikke alene. Er selv gravid i uke 7 nå, og jeg har det omtrent sånn som du har det. Det er helt grusomt når det blir slik som dette, og man lever fra ul til ul. Det beste er å slappe helt av, og unngå stress og all form for fysiske belastninger. Men jeg har positive erfaringer fra forrige svangerskap, der fosset blodet flere ganger, helt frem til uke 12. Så det går for det meste bra dersom man tar det litt rolig ei stund.

Vet akkurat hvordan du har det:-))

Overhode ikke noe gøy.....Helt forferdelig. Jeg holdt på å bli gal og veldig lei hele greia. Jeg har blødd ca 1 gang hver uke pluss minus helt til 5 mnd.......Har sikkert hvert på 13 ul er, alt har vært bra med lille prins og meg hver gang. Det har vært fra livmortappen min som er lettblødelig og ellers hormonellt.

Det har vært alt fra litt blod på papiret, rosa og brun utflod til drypp drypp på badegulvet og rent i do.

Blir jo så stressa og REDD. Vil jo så gjerne det skal gå bra. Har også morkaken helt i kant med mormunnen, ikke forbi den nå men veldig dypt sete på den. Har hatt litt blødninger fra kanten på den og. Er nå kommet meg til snart 30 uker og det går bedre og bedre. Første tiden var jeg så og si sengeliggende på sofaen.

Føler muskulaturen i kroppen har visnet bort etter den lange rolige tiden noe jeg IKKE er vant til. Er ei turbojente med vanligvis en aktiv hverdag så det har vært mange lange og tunge dager.

Nå er alt mye bedre. Er fortsatt forsiktig med løft,stress og beregner meg god tid når jeg skal gjøre ting.

3 jentene mine hjelper meg å bære,løfte og hente ting. De har vært kjempeflinke. De er 11,8 og 7 år.

Hadde litt rosa utflod i går med en koagulert blodklump som kom ut. Ringte føden men så lenge det ikke var friskt var det fint, og det er veldig mye akivitet der inne.

Jordmoren mente han hadde nok surstoff, nok mat/næring og veldig god plass siden det har vært 3 der inne fra før.

Lykke til. Det går som oftest bra.

Klem

• 2 uker senere...

Annonse

Hei

Du ville ha positive erfaringer rundt det med blødninger. JEG HAR 3 POSITIVE ERFARINGER. Jeg har hatt tre svangerskap og blødd i alle tre. Jeg hadde blødninger fra 4-5 svangerskapsuke. Det varierte i mengde og farge. Slik hadde jeg det i nesten 2 mnd. Det har gått bra alle gangene.

Jeg håper dette kan hjelpe deg.

LYKKE TIL!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...