Gå til innhold

Noen slitere med hjerteformet livmor her?

Prøver igjen! Aprilspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hjerteformet livmor og kunne godt tenkt meg å høre andres historie om hvordan det har gått fra første pp og frem til i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg hører ikke til her inne men har hjerteforma livmor å ruger på 2egg .

Skrevet

måtte du prøve lenge? Mistet noen gang?

Er nå 7+3 selv, men har mistet 2 ganger før.

Har du hatt noen blødninger underveis? Jeg blør nå, og håper så indelig det snart går over og at alt er i orden med spira mi.

Skrevet

hei det er prøverørs . har mistet noen ganger ja men har et barn .så det går ann . får håpe det går bra for deg denne gangen

Skrevet

sorry at jeg spør og graver slik, men....

hvor mange ganger mistet du før du fikk prøverør?

Hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

du må bare spør ,det er ikke det som er grunnen til at jeg får prøverør. holt meg helt i ro med den jeg ikke mistet ,verdt å prøve å ta det med ro.jeg er ikke gravid nå ,har satt inn embryo vente på å ta test

Skrevet

Jeg har hjerteformet livmor.

Er på ivf karusellen,men ikke pga det.

Vi er såkalt uforklarlige barnløse.

Skrevet

Hei!

Jeg har ogsaa hjerteformet livmor. Begynte aa proeve i mars-05, hadde en MA i nov-05, ble gravid igjen i juli-06 og har naa en nydelig liten datter paa 4 mnd! Var mye bekymret i loepet av svangerskapet, foerst var jeg redd for en ny MA, deretter for for tidlig foedsel, men heldigvis gikk alt bra og snuppa kom foerst 10 dager etter termin. Saa det kan gaa helt fint til tross for hjerteformet livmor. Lykke til!

Skrevet

takk for svar. skal på ny UL torsdag. Gruer meg. forventer på en måte at jeg kommer til å få en negativ beskjed igjen, slik som ved de 2 abortene mine. Håper indelig jeg har en levende spire der inne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...