Gå til innhold

dirty !!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,burde kanskje tatt opp dette under "sex i svangerskapet" men er bare 6 uker på vei og velger å spørre her:) jeg er konstant k.. for tiden,tenker bare på sex jeg. har vært sånn i tre uker nå!!og det er IKKE vanlig asså.Er det flere som har det sånn tidlig i svangerskapet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp,vet akkurat hva du mener,får liksom ikke nok jeg heller.hehe...sambo blir nesten litt lei.

Skrevet

Var også sånn en stund, men det gikk jammen over igjen...

Skrevet

jeg har vært sånn gjennom hele svangerskapet hver gang jeg har gått gravid. dette er mitt tredje barn og kjæresten min klager ikke akkurat over dette "graviditets symptomet" hi hi hi :P

Skrevet

ja, det kan du trygt si... jeg klarer fint 5 ganger om dagen jeg, men har jo en som blir litt sliten da.. hehe

Skrevet

Ja...kjenner det prikker litt ekstra ja...;);););););)

Skrevet

da har dere det bra skjønner jeg!!!! jeg sliter skikkelig med å sex. jeg orker det rett og slett ikke og det frister meg ikke! heldiggriser.nyt det.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde fått sex om jeg ba aldri så mye her......

Blødde etter sist samleie og da fikk gubben panikk... nå tør han ikke røre meg før jeg har vært på UL uke 11....

ikke for det...jeg er så kvalm og trøtt om dagen at jeg er aldri våken når han legger seg likevel....

sukk......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...