Gå til innhold

Når jeg kom hjem i dag var bordet nydelig dekket, middagen var klar og huset var vasket!

Anbefalte innlegg

NOT!!!! hehe.

Magnuspappan og Magnus ligger å sover i vår seng, spisebordet ser jeg nesten ikke for der ligger det smekke, stellebag, aviser, post og mye annet. Magnus har tydelig "ryddet" ganske mye på kjøkkene, og det ser ut som de har lekt med samtlige leker og lagt de i et slags mønster som antagelig var meingen å dekke hele gulvet (men jeg kan fremdeles se gulvet litt her og der)

Magnuspappan sov kanskje 2 timer i natt, og Magnus våknet av min vekkeklokke 0615 og nektet å sove igjen. Kan tenke meg de har hatt en artig dag! hehe

Fortsetter under...

hehe... når jeg leste overskriften hadde jeg tenkt til å si at sånn var det jo i starten da jeg gikk tilbake til jobb også, men sånn er det virkelig ikke lenger... :(

- men så ser jeg jo at du har hatt en helt vanlig dag! ;)

Når det er sagt; hvordan har det seg at mannfolk ikke klarer å rydde opp en dritt hvis de bare er litt trøtte, mens vi farter rundt med støvsuger og rydder konstant selvom vi ikke har sovet en dritt?? Irriterer meg grenseløst over det til tider, altså!!

Tror det har noe med vår samvittighet og hva vi ser på som rent og ryddig å gjøre jeg prinsessemari. Her er det nemlig også sånn. Men hvis det blir for ekstremt og vi får besøk eller jeg har vært mye borte, da skjer det noe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...