Tingelingelate med to tomater Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Skjønner dere hva jeg mener? Mini har begynt i bhg og der skal de ha med seg et album med kjente og nære. Så tenkte jeg jo at det hadde vært greit om det sto en liten tekst på bilde (eks. hvem som er på bildet) slik at han og de i bhg kan ha en "samtale" om det... Noen som vet om dette går an å få tak i? Veldig takknemlig for svar:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Bare lag bildet i photoshop eller liknende og så sender du det bare til hvilken nettside som helst der dukan fremkalle digitale bilder
Tingelingelate med to tomater Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Oki, da må jeg få mannen til å hjelpe meg:-) Takker og bukker:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ingen orsak, pleier å lage egne julekort sån og så lagde vi takkekort etter yngste sin fødsel og dåp sån og. Blir unikt, flott og ikke minst rimelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå