Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selv om eggløsningstesten aldri viste positivt?...


Sistemann i magen <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg ble det på første forsøk. den var aldri positiv, men når jeg hadde blitt gravid derimot var den positiv:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så supert jenter!! :D

Tusen takk for svar!!! :)

 

Gratulerer så mye med spirene deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hade strimler fra billigtester. Min var svak strek, noe som i følge bruksannvisningen ikke er positivt.... men jeg fikk nå en positiv grav test 14 dager etter, så det så... er 10 uker på vei nå... Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så alltid en strek på testene, men den ble aldri så sterk som kontrollstreken. Men den ble sterkere i tiden rundt da jeg trodde jeg hadde EL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer og mer håpefull for hvert svar jeg får :D

Da er det håp i tunellen!! :)

 

Dere er supre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynt å teste etter el i februar.. fikk positiv test alle månedene unntatt den måneden jeg faktisk ble gravid.. sprøtt..

 

men men.. så lenge spiren sitter går det jo bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg hadde negative clearblue digital eggløsning (selv på IKM dagen!!) men 4 tester fra forskjellige merker viser nå positivt. begynte å prøve nå denne måned så det var helt fantastisk. gikk nemlig rundt og trodde det skulle ta meg 6 mnd før jeg fikk tilbake mensen, eggløsning osv etter pillen... ble veldig sliten av å tenke på det...

gikk til legen og hun rådet meg til å ikke gå på eggløsningstester, da man blir lett stresset av det - samme dag kom jeg hjem og tok test (1 dag over IKM) for å utelukke graviditet (trodde jeg hadde noen innbilte symptomer) men jommen var den positiv!

 

Masse lykketil!

babyklar_fårapril08!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde 3 ganger uten eggløsningstest med ingenhell... Men så skulle jeg prøve dette da fra råd fra vennine... men neida den viste jo selvfølgelig ikke posetiv noen av dagene på di 13 dagene jeg prøvde... men på en eller annen måte ble jeg gravid alligavell... men vet ikke åssen dag det skjedde på .... hehe... men det kan vere det samme.. min lille gollklump kommer i midten a mars ;)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er supert!! ;)

Blir såå glad når jeg ser det er så mange av dere!! :)

 

Jeg testet frem til dag 17 denne syklusen (da var jeg tom for tester) Brukte CB, men fikk aldri positiv test :(

Men nå håper jeg selvfølgelig at jeg har hatt EL likevel :)

Hadde alle symptomene på EL rundt dag 16/17, masse murringer -bekkensmerter osv, så jeg håper veldig... :)

 

Ikke dermed sagt man er gravid akkurat, men man er jo ikke med på "trekninga" engang om ikke man har EL! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...