Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Oki,veldig lite smart av meg dette. Jeg ville berolige dumme nerver og kjøpte en QR test tidligere i dag. Er 7+1 i dag og tenkte at den blir nok tydelig og fin selv om jeg var på do rett før jeg dro i butikken,men nei det ble den ikke,derimot ble den meget svak,nesten som skygge!!??!!! Men burde den da ikke ha blitt klar egentlig,når jeg er 7+1 selv om det var på dagen og ikke lenge etter forrige toalettbesøk? Blør ikke,er bare nervøs grunnet flere tidlige sa. Skal ikke til legen før om tre uker,så bare lurer jeg,har noen opplevd,eller hørt om lignende,jeg synes det er veldig rart.
lykke8:) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde ikke veldig sterk strek på mine tester, tok siste test da jeg var 6 uker på vei. Men jeg har andre sympomer som kvalme og såre bryst hele tiden.Er nå 11+2. Men skjønner at du blir litt stresset. Jeg dro til legevakten en dag da jeg følte alle symptomer var borte og ble sendt til UL. Så et fint foster og et hjerte som slo. Jeg er
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for svar Lykke. Jeg har jo symptomer,det strekker veldig i magen,og småkvalm,og litt av og på ømme pupper. Kan kanskje være at den ble svak fordi det var veldig utvannet da. Lykke til videre med svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå