Leirha Skrevet 20. august 2007 #1 Del Skrevet 20. august 2007 Var på UL idag og fikk vite at jeg var 12+4 og ikke 11+3 som vi først trodde. Så nå har vi ny termin den 1mars...Det er jo såvidt jeg kan bli med i marsklubben da Herlig å få slippe den siste "vente"uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 20. august 2007 #2 Del Skrevet 20. august 2007 Hvordan hadde du regnet din første termin da? Jeg har samme termindag her og på babyverden,men de regner en uke forskjell....hm....og fosteret skal være 2cm forskjellig fra sidene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Del Skrevet 20. august 2007 Selma du er i samme uke, men babyverden viser fullgåtte uker. Eks. 10+2. Da har du 10 uker og 2 dager bak deg. Det betyr også at du er i 11 svangerskapsuke, fordi du har mer enn 10 uker bak deg. Litt forvirrende..hehe. Ble skrevet et innlegg om det her nettopp. Tror det er under "babyverden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Del Skrevet 20. august 2007 Sorry, så først nå at det var du som hadde skrevet "babyverden" innlegget. Håper du ble noe smartere av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Del Skrevet 20. august 2007 Så deilig beskjed å få, tiden kan fort bli lang på slutten. Jeg selv trodde jeg var ni uker på vei, men hos legen i dag sa de 8.2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 23. august 2007 #6 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg også var til lege idag, og fikk ny termin fra 5 mars til 1 mars.....så bare så vidt jeg også hører til her da jo. Var ikke 12+3 som jeg trodde, men 13+0 visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. august 2007 #7 Del Skrevet 24. august 2007 Så herlig da:o) termin dagen før min du da, som altså er 2.mars, enn så lenge. Har jo ikke vært på ul enda, så det kan jo skje en forandring der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 24. august 2007 #8 Del Skrevet 24. august 2007 Var ikke på ul jeg heller, så kan jo hende at jeg får tilbake terminen som jeg trodde 5 mars når jeg kommer til ul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå