Gå til innhold

Hva gjør dere når det ringer noen fra et nummer dere ikke vet hvem er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som ikke tørr å ringe tilbake... Men jeg vil jo vite hvem det er, så sender alltid tlf til 1985... Kjenner jeg navnet, ringer jeg opp igjen. Kjenner jeg det ikke, får de ro et annet sted...

Ringte en akkurat nå,. Og navnet hans er ganske uvanlig... Utenlandsk... Var sammen med en da jeg var 15 som het det navnet, men husker jo ikke etternavnet, og han bodde i oslo han også.

ble veldig nyskjerrig... om det er han, så lurer jeg på hvorfor i huleste han ringer meg nå, 8 år senere.... hvis ikke, hvem pokker er det? har lyst til å sende SMS men er redd det blir for dumt. Jeg vil bare vite hvem det er jeg!

hva hadde dere gjort?

Skrevet

Jeg tar den, og hvis jeg ikke rekker det så ringer jeg som regel tilbake. Jeg er dødens nysgjerrig og må bare finne ut sånt noe. Hender jeg sjekker på 2003 eller 1881 da.

Kanskje det skal være en reunion eller noe. At du skal bli invitert til fest. Det trenger ikke være farlig. Eller noen har ringt feil.

Skrevet

Vi er veldig like på dette området skjønner jeg...hehe..

Men jeg ville ha sendt en sms: Hei, så at du hadde rpøvd å ringe meg. Jeg hadde ikke mulighet til å ta telefonen akkurat da. Men hva gjaldt det?

:)

Skrevet

tar den.. om d passer.. men er d ukjent nr eller skjult nr så er d så og si alltid en selger, og d som er så py er at dersom du ikke tar den så ringer de igjen så jeg tar den og sier "skal du selge eller gi meg noe?, da er jeg ikke interessert" ... hhhaaaaaaaaater tlf selgere...

Skrevet

Jeg blir alltid nervøs jeg... hehe gammel vane fra da jeg var student og inkasso ringte til meg... =P vet ikke hvorfor, men liker ikke å ta nummer som jeg ikke vet hvem er. Men som oftest er det noen som ringer og spør etter Bjarne, tror det var en Bjarne som hadde nummeret mitt før meg.

Sambo får forresten meldinger fra noen folk hele tiden, heeelt rare meldinger. og så har han prøvd å ringe opp igjen for å forklare at de har feil nummer, men det forstår de ikke... hehe tror ikke de er helt tilstede... driver vel på med litt av hvert da vel...

Skrevet

Tar den ikke! Sjekker nr. på gulesider.no,og kjenner jeg ikke igjen navnet/bedriften,eller at det ikke kommer opp,så glemmer jeg hele greia. Skjer jo innimellom at folk ringer feil også da. Ringer ikke vedkommende meg tilbake senere,og ikke legger igjen beskjed på svareren,evt. sender sms,så var det neppe noe viktig!

Skrevet

Jeg tar aldri telefon dersom jeg ikke kjenner til nr, eller hvis det er skjult. Det er det som regel sambo som gjør, vi har blitt enige om at er det et ukjent nr så gir jeg bare telefon videre til han, for jeg er skikkelig pingle når det kommer til telefon =P Skjønner ikke hvorfor jeg har det engang.

Sambo opplever det samme som samboeren din Sauen! hehe. Var ei jente som sendte flere meldinger om at hun savnet "han" og håpet han kom tilbake til trondheim snart (han har aldri vært der!!), at hun savnet sengekosen osv (skikkelig klissete meldinger).. Sambo sendte melding hver gang "tror du har sendt feil jeg", så ble det stilt, men etter en stund sendte ho meldinger igjen. Etterhvert begynte ho faktisk å ringe i tillegg. Han tok telefon og ho spurte etter en eller annen og han sa " tror du har feil nr".. men ga seg fader ikke alikevel gett.. Har ikke hørt noe på en stund nå da :P Merkelig at visse folk ikke skal ta et hint!

Skrevet

Pinny: hehe nei det skal ikke være enkelt å forstå at man ringer feil... =P

Skrevet

Her har vi noen som ringer ofte på hustlf fra utlandet. Snakker ikke norsk og prater en hel masse vi ikke skjønner. Legger på, men de fortsetter å ringe.

Kjenner jeg ikke nr sjekker jeg det i blant opppå nettet, eller så får de ringe tilbake.

Skrevet

Jeg tar den sjelden, men sjekker ofte på gulesider.no. Hvis det er skjult, svarer jeg aldri, for da er det selgere eller svigermor.

Skrevet

Hva jeg gjør da? Hmmm, hvordan var dette nå igjen... JO, slik var det: Jeg tar telefonen (!!!).

Skrevet

jeg bruker ikke ta telefonen når jeg ikke vet hvem det er..enkelt og greit....

sjekker etterpå hvem det var,noen jeg kjenner så sender jeg melding,viss ikke så glemmer jeg det ganske fort etterpå

Skrevet

Jeg driver eget firma, så må nesten ta telefonen.. Ellers blir det ingen kunder. Og ingen kunder = ingen penger...

Er faktisk blitt mye tøffere etter hvert. Nå er all gammel telefonskrekk helt borte vekk!

Skrevet

jeg er skeptisk.. når det ringer et nr som eg ikke veit hvem er, slår jeg på lydløs og tenker på alle jeg ikke vil skal ringe og at det kanskje er dem. så når de endelig legger på er jeg tilfreds i noen minutter, så tar nyskjerrigheten overhånd. da sender jeg melding til 1991 og finner ut hvem det var. er det noen jeg ønsker å snakke med ringer jeg opp igjenn med en gang og sier at jeg var på do, er det fortsatt noen jeg ikke veit hvem er googler jeg dem, og veit jeg fortsatt ikke hvem de er så regner jeg med at de har ringt feil. men ringer de Da opp igjenn, da blir jeg redd og tar i alle fall ikke telefonen. men når de da har lagt på blir jeg enda mer nyskjerrig og lurer om det kanskje er noe viktig. det kan jo være en venn av en venn, eller en ny ansatt på jobb, eller ja.. noen som ønsker å gi meg penger?? så da sender jeg kanskje en tekstmleding og sier at jeg har for dårlig dekning til å snakke i telefonen, men de kan sende melding om hva det gjelder. er det noe jeg er interessert i, ringer jeg opp, er det ikke det eller hadde de ringt feil to ganger, da ringer jeg ikke opp. og da blir jeg litt skuffa, for jeg skulle gjerne hatt litt ekstra penger for å dra til frisøren.

Skrevet

Jeg tar telefonen jeg og sier "Ja det er *navnetmitt*" =O Virker nesten som det var uvanlig gitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...