Clavia Skrevet 20. august 2007 #1 Del Skrevet 20. august 2007 Hei alle sammen! Jeg har hatt farget utflod enkelte dager de siste to ukene. Har vært hos legen som sa det var irriterte slimhinner. Jeg ble veldig lettet, men ettersom det har fortsatt litt denne uken også klarer jeg ikke å slappe av (er 10+2). Går og bekymrer meg hele tiden. Kona til legen min hadde hatt blødninger forrige uke hun også og de hadde fått privat UL på Volvat. Så nå bestemte jeg meg for å gjøre det jeg også. Har time imorgen kl 15.00. Er så redd for at det er noe galt, selvom jeg har tatt to HCG-målinger som viste økt nivå for en uke siden. Vil så gjerne begynne å glede meg ordentlig og så lenge jeg ikke vet om alt er bra, klarer jeg ikke det. Er jeg hysterisk? Er jo uansett utrolig stas hvis det viser seg at babyen lever og har det fint... kommer sikkert ikke til å sove i natt. Trenger noen trøstende ord tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Del Skrevet 20. august 2007 heisann!! jeg skjønner utrolig godt hvordan du har det. Skal selv til kontroll i morgen, har hatt småblødninger i noen dager. Vi har vel en lei tendens til å tro det aller verste...? men vi må tenke på dette: 1 av 4 kvinner har blødninger i svangerskapet, og de aller aller fleste av disse føder flotte barn! 90% av alle som blør har et fortsatt normalt svangerskap. var ikke det fine tall da?? jeg er sikker på at i morgen på denne tiden er både du og jeg betrygget av det legen forteller oss. LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Del Skrevet 20. august 2007 Hei du! Jeg er selv i samme situasjon. Hadde to dager med blødninger forrige uke, og litt farget utflod i helgen. Var hos legen i dag, ble henvist til sykehuset og skal ditt for ul til fredag. Lenge og vente når man går og er urolig... Jeg ble sykemeld en uke og fikk beskjed om å holde meg mest mulig i ro. Du får ha lykke til i morgen, krysser fingerne for at det går bra! Håper å se et posetivt innlegg fra deg her i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæret <3 Skrevet 22. august 2007 #4 Del Skrevet 22. august 2007 jeg har nå blødd så mye de siste ukene at jeg helt har sluttet å reagere på det. Jeg spotter nesten hver eneste dag. Men jeg har fått sjekket at alt er i orden med ultralyd og har slått meg til ro med det. Men få det sjekket du! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå