Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger man å være forsiktig med å bære tungt når man er gravid? og hva karakteriseres som tungt egentlig? å bære to fulle handleposer ses vel ikke som tungt? høres så mye forskjellig at jeg blir litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke blir vond i ryggen og sånn av det, så går det nok fint med et par handleposer:)

Spør jordmor eller lege neste gang du er der, du:)

Når det gjelder løfting så lever jeg stort sett som normalt hjemme, i alle fall, men ber om å få slippe de tyngste pasientene på jobb (jobber på sykehus). Og så prøver jeg å være veldig bevisst på løfteteknikk og sånn.

Skrevet

Hvis du har bekkenløsning skal du ikke løfte tungt. Det kan forværre situasjonen. Til og med handleposene kan bli for tungt da. Ellers så er det jo bare til å leve normalt. Tror du kjenner det liksom, hvis du løfter på noe som er for tungt..

Skrevet

Så lenge du er vant til tunge løft skader det som regel ikke. men jeg har en jobb med mange veldig tunge løft og jeg har vært bekymret 2 av dagene. Men jeg er bare vikar gjennom vikarbyrå og vil ikke si at jeg er gravid enda. Redd de vil si meg opp om jeg ikke kan gjøre jobben.

Skrevet

Dette har jeg lurt på også, hadde bekkenløsning med første mann.

Jobber nå på lager der jeg løfter 15-20 kilo esker, vet ikke helt om det er så bra.

Det blir sagt så mye forskellig ang. dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...