Gå til innhold

Flere som tar det helt med ro.......?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg er nå kommet til uke 15. Men har enda ikke vært hos lege/ jordmor.

har bestilt time, men JM har ferie for tiden.

Dette er fjerde gangen da, så jeg føler ikke noe stort behov enda. Men jeg vet av erfaring at jeg blir mere og mere nervøs ettersom magen blir større :o)

Har heller ikke fortalt det til noen :o) Er blitt litt prestisje i å klare å holde det hemmelig. Den ENESTE som vet det er mannen min.

Kjenner flere som har termin både i mars og april, og guuuud sååååå gravide de er.

Skal bli kjempemorro å fortelle at jeg skal føde i februar :o)))))

Men det blir nok ikke så lenge før jeg må krype til korset å innrømme hva som kommer i februar. Mamma syns nemlig jeg har spist for mye i sommer, for rompa er blitt større sier ho :o)

Er det flere der ute som er like flinke til å holde på hemmeligheten som meg?

PS Under den verste kvalmen, skylder jeg bare på migrene :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10143196-flere-som-tar-det-helt-med-ro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Godt å høre at det er flere som tenker som meg. Jeg trodde nesten jeg var FOR avslappet i og med at jeg ikke hungrer etter å fortelle det til flest mulig. Synes det er helt greit å holde det for oss selv (og de aller nærmeste) til etter ultralyden iallefall. Er i uke 17 nå, så skal på ultralyd neste uke. Jeg har liksom ikke behov for å kringkaste det så veldig før jeg kjenner på kroppen at jeg virkelig ER gravid. Til nå har det vært veldig lite som tyder på at jeg har en baby i magen, men jeg har jo hørt hjertelyden så jeg vet at det er noe der iallefall:)

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...