hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 jeg ikke vet om jeg skal ha tvillinger...har hatt store mål, mer symptomer denne gang enn sist, og både lege og jordmor har spurt gjentatte ganger om jeg er sikker på siste mens grunnet str på magen. men så bare føyset det bort igjen som ingenting. NÅ er jeg nervøs, har jo spøkt og sagt at jeg sikkert venter tvillinger siden jeg er så stor...men....enn hvis det er tvillinger, hva gjør jeg da! jeg kan ikke få tvillinger, har ei jente på 2,5 fra før som er blitt helt umulig den siste tiden, og en mann som jobber hele tiden og som sjelden kommer hjem før vesla er lagt seg...hvordan skal jeg da klare to babyer til....skal i ultralyd om to dager, og nå er jeg så skremt og besatt av ideen om tvillinger at det vil bli en slags overraskelse hvis der bare er en inni der. samtidig som jeg faktisk kjenner at jeg kan bli litt skuffet hvis der ikke er to, selv om det ikke henger på greip i det hele tatt.
Rakri Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Blir spennende å se da. Jeg skal ha tvillinger, og fikk det påvist på ul hos medicu allerede i uke 7+4. (hadde fått hormonstimulering der, så i verste fall kunne det vært firlinger....) Så vi var ganske lettet over at det var "bare" to. Nå skal det jo tilføyes at barna som er i huset fra før er 8 og 13. Hadde nok reagert annerledes om jeg hadde ei lita tøtte på full vei inn i trassalderen. Uansett så merket jeg også symptomer veldig tidlig, og "mye" av de symptomene som kom. Må få høre da, resultatet fra ultralyd. Går nok bra uansett, skal du se ;-)
Sognemor Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Blir spennende om to dager da....må få høre resultatet av UL.Jeg ble selv overrasket på UL i uke 18 med tvillinger...har en gutt på 4,5 og en som snart er 3.De er på ingen måte de enkleste ungene i verden,masse krangling og vrienskap,men jeg gleder meg likevel til tvillingene kommer!Det er jo BONUS å få to istedet for en,så det går nok bra uansett!!Jeg velger iallefall å glede meg i stedet for å bekymre meg!Lykke til på UL og videre!!
mammatilsommeren Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hei! Har et lite spørsmål til deg hunnybunn! Du skjønner jeg tok en graviditetstest her for 4 dager siden og det viste positiv, jipppiiii, men jeg også er allerede blitt så stor mener jeg. ut ifra det jeg regner ut, så er jeg 3 uker på vei, skal til legen neste uke. Fra min manns side så er det tvillinger og det er store sjanser på at vi får det. Men hva mener du med " størrelsen på magen". Føler du deg oppblåst? brystene mine er blitt allerede mye større og veldig ømme....hadde vært koselig med tvillinger, men kjære vene! Noen med erfaringer????? Ønsker deg lykke til! Skjønner situasjonen din også da, ikke det letteste! Det ordner seg, krysser fingra og tærne for deg!
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 hei, jeg "visste" og følte at jeg var gravid fra dag en, tok en test etter en uke men den var litt uklar, neste test tok jeg i uke 5 fordi jeg var så kvalm og oppblåst og hadde ømme pupper. i uke 6 hadde jeg vokst ut av stort sett alle buksene, men tvang de største på meg. uke 8-9 begynte jeg med bare joggebukser da ingenting annet passet, og har nå brukt mammaklær lenge lenge....er nå i uke 18 og like stor som ca 6 mnd på vei sist...hvis det er bare en der inne håper jeg at den ikke har tenkt til å fortsette vekstkurven fullt så drastisk fremover...har forresten bilde på profilen min fra uke 6,to fra uke 14 og skal legge ut nå fra nå
mammatilsommeren Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Fin mage! tihh...ja magen min nå er ca på den størrelsen som din i uke 6. Hmmmm...nå er jeg VELDIG usikker på hvor lenge jeg kan være på vei da. Sist jeg tok en test var for en måned siden og da var testen ikke positiv og plutselig PANG! Høres rart ut, jeg vet...Hmmm...jeg får vel vente til jeg skal til legen og sjekka litt! Dette er da litt spennende da! Nå har jeg ingen barn fra før da. Selv om jeg kanskje har en anelse på at det er 2 inni her, så kommer nok sjokket uansett om jeg får vite at det er 2....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå