Gå til innhold

Røde hunder??

Anbefalte innlegg

Jeg ringte akkurat til fertelitetsavdelinga for å si fra at jeg har fått mensen, og gjerne vil starte med ifv behandlingen.

Så sier sykepleieren jeg snakket med at de har prøvd å ringe meg, pga de har fått svar på blodprøvene mine, og jeg lå i grenseland når det gjaldt et eller annet med røde hunder!

Jeg er jo vaksinert, men det kan hende jeg må bli vaksinert en gang til, og ikke kan starte med behandlingen før om noen mnd!!

Jeg ble kjempe skuffa!!

Hu skulle snakke med legen i morra, og så ringe meg opp igjen om hva vi skal gjøre...

Men det kan vel være farlig å få røde hunder når en er gravid? Så jeg skjønner jo veldig godt at en ikke skal ta noen sjanser...

Men jeg har venta og gleda meg så lenge at dette føles som en real nedtur..

Ja, ja...måtte bare få si det til noen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10143036-r%C3%B8de-hunder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Må bare si at jeg føler med deg. Det samme skjedde med meg. Da vi var klare for å sette i gang, fikk vi svar på blodprøven om at jeg ikke hadde hatt røde hunder og at tidligere vaksiner jeg hadde tatt ikke var virksomme lenger. Jeg måtte da ta ny vaksine og vente tre måneder på å starte behandlingen. For meg var det en skikkelig nedtur. Jeg var så klar. Men tiden gikk jo.....

Skulle virkelig ønske fastlegen min hadde sjekket dette da vi fant ut at vi skulle forsøke assistert befruktning.

Lykke til uansett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...