Gå til innhold

Babypakken fra pampers... nå har jeg bestilt den ...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått meg til å bestille denne pakken.. har nettopp printet ut kvitteringsarket, så er det bare å få meg til å dra å hente den.. inneholder jo mange nødvendige ting som bleier ,våtservietter ol. er kanskje greit å ha den klar i reisebagen til sykehuset...

elisabeth

Fortsetter under...

Har hentet min pakke var masse fint i den likte den kjekke spise bollen med skje i lokket, vet ikke om alle pakker er like, men var veldig fornøyd med den jeg fikk spes att det alt er gratis. Venter spent på når pakken fra libero kommer står att mann skal få lapp i posten om att den kan hentes ca når mann har to måneder igjen.

Annonse

veldig kjekk den fra Libero også. Inneholder prøver på bleiene mini og newborn, prøver på vaskekluter, liten leke dings, prøver på ammeinnlegg samt noen natusan produkter og tena truseinnlegg. Alltid greit med gratis ting. Skal hente pampers pakken til uken:)

står på sidene at du må bestille, skrive ut kvittering og levere den på apoteket:) vet ikke om noen er greie å leverer den ut uten å ha bestilt den, men det er nok en grunn til at man må registrere seg først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...