Gå til innhold

I dag er gullet begynt i bhg!

Anbefalte innlegg

- og det gikk kjempefint! :-)))

Vi var der fra 9.30 til 12.00 - på den tida lekte han litt og spiste lunch med de andre. Han var litt tilbakeholden med det samme, var noen høylytte 2-åringer der ( hehe ), men det gikk seg til etterhvert.

Vi bor jo på en liten plass hvor alle kjenner alle, så i bhg er det 18 barn, men kun han som er så liten. 2 guttesøskenbarn ( 3 og 5 år ) går der, pluss storesøster, så det synes jeg er topp! :-)))

I morra skal han være lenger og prøve sove der.

Jeg er så glad og lettet over at det gikk fint, og at jeg ser at han vil trives der og ha det bra! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10142778-i-dag-er-gullet-begynt-i-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at det gikk bra da. Vi har vært i bhg 3 dager og det ser ut som det går fint... Nå har det vært 3 dager fri, så det blir spennende å se i morgen. Må si jeg er litt imponert over hvordan de klarer å organisere hele gjengen, med spising, soving og kosing....

Så bra at det går så fint da. Gikk veldig fint da Amalie Louise begynte i barnehagen og. Tre uker siden hun begynte. Men i og med at jeg ikke jobber dagtid hver dag og at hun har vært syk to ganger har hun kun vært der en full dag ennå. Myk start hehe. Men hun trives kjempegodt og det går veldig fint. Var ikke så glad da hun hadde tømt kaffe over hele seg sist da men... Var heldigvis kald men tenker med gru på om den hadde vært varm...Tror de husker det til neste gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...