mimmitiltre Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 hallo'en jenter:) har kjent og kjent etter de siste dagene,(er nettopp kommet over i uke 20 , 20+1) men i dag morges kl 06 da mannen min skulle paa jobb kjente jeg reelle spark:) det var kjempe moro og holdt meg vaaken saa lenge det varte, en liten halvtimes tid:) naa haaper jeg aa kjenne noe snart igjen:) er kjempegoey aa kjenne!! er en liten gutt, saa sparkene blir sikkert bare kraftigere etterhvert:) gleder meg:))
Birthen Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Så kjekt! Det er så utrolig artig første gangen! (Artig senere også, men første gangen er noe spesielt.) Kose deg med sparkingen!
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja, det er så koselig ) Beste jeg vet. Er 20+0 idag, og gleder meg til sparkene blir kraftigere og mer regelmessig. Venter også en liten gutt.
gulda Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Så morro! Jeg er 17+4, og venter veldig på å kjenne de første tegn til liv! Gleder meg masse. Kjenner av og til noe når jeg ligger nede, men veldig i tvil om det er den lille tassen som er i magen. Så koselig å lese om når andre kjenner noe!
mimmitiltre Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2007 ja det er lettere aa kjenne naar jeg ligger nede:) men kjenner naar jeg sitter og naa:) kjempegoey:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå