Gå til innhold

Noen rugere i uke 34?

Anbefalte innlegg

ENDELIG!!!

Det var så vidt jeg fikk noe tiss på testen i dag, og hev den i søpla. Men...så måtte jeg sjekke. 2 kjempefine rosa/lilla streker.

5 lange år er over, men nå er det jo en spent tid frem til 12 uke. Vi krysser fingrene videre, og så lurer vi jo på om det er 2 i magen...

Helt fantastisk følelse, men jeg har holdt meg i sjakk på jobb alikevel. Helt utrolig.

Gi ikke opp alle dere andre! Sender dere alle mine varmeste tanker! Vi har opplevd alt mulig på vår vei, og nå har det lykkes.

Fortsetter under...

Hei dere alle sammen! Ikke vært på forumet på noen dager, men kommer en liten rapport:

Testet negativt fredag morgen, fikk mensen lørdag kveld.... sukk....! Men GRATULERER til Joyce og andre med positiv test!!! :-)

Snakket med sykehuset, så ringer inn ny mens om en måneds tid. Har 8 egg i frysen, så vi mister ikke motet etter 1. forsøk!

Annonse

• 2 uker senere...

Tusen takk for svar Storkfrøken69. Mensen dukket opp, og jeg har ikke vært her inne siden...Håper det går fint med deg.Vet noen hvor lenge bivirkningene varer av medisinene?ca 4 uker siden jeg sluttet, og må fremdeles tisse 2 ganger i timen (minst)+våkner om nettene for å løpe på do. I tillegg har jeg en del kvalme-anfall og er supertrøtt hver dag. Magen står også litt ut ennå. Skal i gang med nytt forsøk (spray og hele pakken pga ingen på frys) om et par uker. Håper på svar fra noen som har erfart lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...