Gå til innhold

Noen rugere i uke 34?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal teste i morgen (om testene kommer i posten da ) på rd 8.

Vet det er for tidlig , men tenkte jeg skulle ta noen tester i dagene før blodprøva , som skal tas på fredag.

Vet det er dumt , men går snart på veggen her...

Noen andre som opplever huggninger helt nederst i magen , særlig når dere reiser dere opp ?

Puppene mine har vært rare siden gonal-f , fikk til om med litt melk mens jeg tok den .

Melka er vekk , men de er fortsatt ømme.

Småkvalm innimellom , men det er nok psykisk.

Denne ventetiden ble verre enn jeg hadde regnet med ,

siden mannen min reiste bort innsettingsdagen og kommer ikke hjem før 2-3 dager etter blodprøva ,

og så og si alle er bortreist.

Så her sitter jeg alene med en 9 åring som ikke vet om forsøket (vil ikke si noe før vi vet om det er positivt),

den gedigne hunden og de 2 kattene våre ,

og passer på 2 hus og en fugl...

Bla bla , stakkars meg...hø hø ... syte syte.. ;p

Hei, Eggkoker`n. Synes IKKE du syter! Man blir litt gæærn av å vente, tenke, kjenne etter symptomer, håpe, fortvile, håpe, kjenne etter symptomer, tenke.... Våknet klokken fem i dag tidlig - og jeg er et skikkelig B-menneske- og lå og vred meg. Kjenner jeg noen symptomer osv... Man blir rett og slett litt opphengt. Tenker at jeg ikke hadde det sånn i forrige venteperoide, men det var sikkert det samme da- man glemmer nok lett. Jeg synes allikevel det er forskjell fordi dette er fryseforsøk, og at jeg ikke har gått på samme hestekuren i forkant. Merket allikavel at hormonene er på tuppa. Var sammen med bestevenninna i går, og startet å tute med en gang jeg så henne! Har kjent meg helt fin frem til da, men fikk en påminner om at jeg nok ikke er helt meg selv.. Lykke, lykke til til oss alle! Krysser alt jeg har for at dette går veien!

Hei igjen

Sa feil i går, jeg var på rugedag 12 og ikke 10. Altså 13 i dag. Våknet og der var spottingen i gang. Siste ømhet har forlatt brystene. Blodprøve i morgen kl 08 virker bortkastet da jeg er ganske sikker på negativt svar. Derfor; har jeg tatt meg en Baileys i kveld... Namm.

God søndag dere andre, jeg heier på dere ;)

Huff da, Apriljente66. Men hva er denne spottingen??? Trodde ikke det var mulig når vi ikke har hatt eggløsning.

Vel, jeg ønsker deg i alle fall lykke til i morgen. Undere har skjedd før, så hvorfor ikke ett nå og...... :o)

Annonse

Veldig trist å høre apriljente-66, du har jammen vært gjennom mye. Ønsker deg lykke til videre, og satser på at du lykkes neste gang. Har du flere egg på frys?

Jeg må jammen si at jeg er en stor beundrer av ditt pågangsmot, jeg er ruger for første gang og holder på å knekke helt sammen både fysisk og psykisk. Men motgang gjør sterk, og jeg håper virkelig det gjelder for meg og om vi ikke skulle lykkes på dette forsøket.

Stor klem til deg!

Ja dette blir en spennende uke for mange som følger med på denne lenken! Var det ikke 14 dager etter INNSETTING av egget man skulle teste? Synes det virker som mange er tidlig ute.

Jeg engster meg litt hver gang jeg er på do.... er redd for å få mensen. Går å kjenner etter hele tiden, og håper og håper og håper.... Håper at brystene blir ømme, men ikke kjent så mye til det. Har derimot kjent murring nedentil hver dag i halvannen uke. Vært trøtt, og nesten litt kvalm noen dager....men det er vel mest psykisk... 5 uker siden forrige mens nå, men alle disse hormonene og progesteron-kapslene kan vel være med på å utsette den en smule, så jeg tør ikke glede meg for tidlig.

Føler med dere som får negative tester. Det er så kjedelig at livet virker så urettferdig. Krysser fingrene for oss alle, og ønsker mange positive tester denne uken!!

Blendahvit :o( Da anser jeg løpet som kjørt denne gangen og. Behersker meg noe sinnsykt akkurat nå for ikke å bli skikkelig deppa.

I dag morges var jeg i 2 minutter alvorlig inne på tanken om jeg faktisk ikke skal få til dette. Fy, det var en skummel tanke jeg foreløpig ikke ønsker å kjenne på.

Føler med deg, spottinga begynte i dag, så da er løpet kjørt for min del og. Jeg gikk helt ned i kjelleren og sitter å storgråter..Men det er vel bare å brette opp armene og satse med friskt mot på et nytt forsøk:)

Vi SKAL lykkes med dette!!!

Hei på dere,

Jeg føler med dere i denne tiden med masse forventninger, sjekking etter symptomer og stress som ender i negativ test. Ja det er ganske så trist og ufattelig at det skal være så vanskelig å få det til å klaffe :-/.

Men dere kommer mest sannsynlig over det, og klarer å se fremover til et evt. neste fosøk. Vi må ikke gi opp!

Jeg ser frem til oktober, med nye muligheter. Det blir vårt 5. forsøk. Jeg ser at det er mange som har flere forsøk enn dette og jeg har TRO på at det en dag skal klaffe. For meg er det tålmodigheten og alderen som tikker som er utfordringen......

Stå på jenter, vi skal klare det ;)

Annonse

Pust inn.Pust ut. Har helt i vondt i magen og kvalm av ventetiden.Har RD 13 i dag. De 2 andre gangene fikk jeg spotting rundt dag 10...har helt vondt i magen. Tror ikke en gang jeg orker å ta graviditetstesten på torsdag.Tar blodprøve og venter på svar til lørdag...

Til alle der ute som venter: HUSK! Det er mange som ikke får noen symptomer, samt at medisinene kan slå dere en puss begge veier.

En varm og god tanke til dere alle som ønsker seg dette lille nurket...

Hei jenter!

Jeg snakket i dag med Dr Lindenberg i Danmark. Han ble nesten sint på meg da jeg sa at jeg hadde testet på dag 12 og nå følte at håpet var ute. Da jeg i tillegg vurderte å slutte med medisinene trodde han jeg var gal. Hahaha, og det er vel kanskje ikke så langt unna sannhetn akkurat nå for tiden.... :o)

Vel, jeg fikk i hvertfall klar beskjed om å fortsette med medisinene og vente med å teste til dag 14 som er på torsdag. Han har ingen tiltro til tissetestene. Han mente rett og slett at det ikke var mulig å teste positivt før. Da jeg sa at det jo var mange som testet positivt fra dag 8 bare fnøs han og sa at det var pga eggløsningssprøyten. Jeg prøvde forsiktig å si at ikke alle har tatt det, men det hjalp ikke. Så lenge jeg ikke hadde fått menstruasjon hadde jeg bare å vente til dag 14.

Tja, så har jeg satt meg litt i ventemodus igjen. Har ikke engang kjøpt ny test til i morgen. Det er egentlig ikke et tegn på selvkontroll, det er nok dessverre det at jeg har mistet håpet.

Men, det var en morsom samtale som vi bør legge oss på minnet.

Jeg skal i hvertfall prøve å følge det på neste forsøk.

INGEN TESTING FØR DAG 14 JENTER :o)

Hei Joyce!

Ja vi har vært på Maigaard i Århus, men da bare for insiminering. Legen sendte meg dit fordi vi ikke hadde vært samboere lenge nok til å få assistanse her i Norge. Stedet var forsåvidt bra, men det ga ingen resultater for oss. Vi bestemte oss for å drøye til vi kunne komme inn i Porsgrunn, og der har vi vært for 2 uker siden og satt inn egg. Så vanvittig spent - trodde ikke det skulle bli sånn. Prøver å stresse ned, gå til hudpleie og frisør, slappe av, lese bøker, nyte høsten som allerede er i gang, osv.

Aagder: Hei. Vi var på Ciconia. Fantastisk sted. Det var nesten deilig å være "syk" der. Nå er jo min mann dansk, da, men de har pasienter fra hele Europa. Fantastisk personale. Rett og slett "glad" sted. Nå er jeg på RD 13. Ingen spotting...Vært små kvalm som har kommet og gått nå på morgenkvisten, og litt ømmere i brystet i dag enn i går...Uff, har nesten ikke nerver nå...Får helt gåsehud av å tenke på de neste dagene. Tror ikke jeg orker å ta testen i morgen. Tar nok bare blodprøven.Håper dere er heldigere denne gangen. Har hørt mye bra om Porsgrunn.

Lykke til!

Storkfrøken69: Han virket da ikke som en hyggelig person??? Jeg har ringt Ciconia i hytt og pine, og de er alltid like blid. På Mandag trengte jeg å roe meg ned, da fikk jeg snakke med en sykepleier og samtalen varte i over 15 minutter og jeg følte meg så mye bedre etterpå...

Mange må nok prøve å vente til DAG 14. Dumt å få nedtur bare fordi kroppen ikke har produsert nok HCG.

Åj, da har jeg formulert meg dårlig. Mail kan være utrolig skummelt. Han er verdens hyggeligste og morsomste lege. Også er han bestemt og meget trygg i det han gjør. Han er alltid tilgjengelig, og da jeg snakket med ham satt han i bilen.

Jeg ble absolutt overbevist og roligere i forhold til å fortsette med medisinen, men jeg tror nå fortsatt at jeg ville testet postivt på dag 12 hvis det var noe på gang :o)

Vel, så har jeg tatt BP i dag, men har ikke nerver til en hjemmetest...kan jo være jeg ikke har nok HCG i kroppen. Er oppblåst og eggstokken kjennes ut som en stein (har kun høyre side). Det verker litt nedover låret. Ingen spotting. Ikke en brunflekk en gang. Litt øm i brystet, men eller helt bra bortsett fra nervene, da... Snakket med en sykepleier på Ciconia og hun oppmuntret med at det virket som om eggstokken jobber på fullt for å produsere noe (forhåpentligvis hormoner).

Noen andre som har hatt det sånn og fikk positivt svar.

Hisen Nervevrak

Hallo nervevrak-Joyce :-)

Jeg skal innom apoteket i dag, og teste i morgen tidlig tenker jeg. Jeg er redd for å se brunt/rødt hver gang jeg er på do jeg, men alt er fint til nå. Oppblåst i magen og føler jeg må på do og tisse hele tiden. Tror du det går riktig vei for oss begge? Jeg håååååååååper det!!

Hilsen nervevrak-aagder :-)

Jeg spiser litt av statstikken og øker sjansen til dere andre ved å melde negativt resultat.

Nå er det bare å vente på "Den indre fienden" sånn at jeg kan komme i gang med nytt forsøk.

Jeg er kjempe spent på dere, Joyce og Aagder :o)

Jeg er ny her, men har vært inne og lest etter innsett av ett egg i uke 34 (1.forsøk). Testet neg i går på dag 13 (testdag), men fikk ikke mensen. Testet også neg i dag. Har vært ekstra kvalm, svimmel, hodepine og ømme bryster i går og i dag. Tisser enda oftere. I dag har jeg også fått litt brunt på papiret. Er det mensen? Bare merkelig med alle disse nye symptomene. Sluttet med Progestan på tirsdag. Dette er ikke PMS symptomer som jeg pleier få før mensen. Kjenner noen til dette? Kan det være en infeksjon?

Jeg har dessverre hatt mange av de samme symptomene de siste dagene, svimmel, hodepine og ømme bryst. Jeg kan nok kun skylde på medisinene. Sluttet med dem i dag og kjenner allerede at livmortappen har begynt å åpne seg mer.

Jeg tror ikke det er noe galt med deg, men føler du det ubehagelig og er engstlig bør du kanskje ta en tur til legen.

Bedre en gang for mye enn en gang for lite :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...