Gå til innhold

Noen rugere i uke 34?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for oppmuntringsklemmen kosejent1. Den hjalp :o)

Jeg kjente som sagt litt stikkinger i ivmoren og en støl følelese magen i forgårs, men nå er alt borte. Jeg kjenner at livmormunnen er åpen :o( Men, jeg har i dag vært inne på noen engelske sider. Utrolig mye mer informasjon der. De skrev at man på ingen måte kan være sikker på hvordan livmortappen vil reagere ved en eventuell graviditet. Det er forskjellige fa kvinne til kvinne. Jeg kjenner at jeg innerst inne likevel har satt spikeren på kisten men at jeg skal vente litt med å slå den helt inn :o)

Dette er en sinnsyk tid som bare dere skjønner hvordan er.

Takk gog lov at dere finns :o)

God morgen alle sammen.

Jeg har en følelse av at løpet er kjørt for meg. Etter en hyggelig middag (brylluspdag) i går, kom vi hjem og da var det akkurat som kroppen sa "boff". Fra å være trinn og oppblåst i magen, og brystene var såre og ømme, falt liksom kroppen sammen og alt ble nesten bare slapt.

Det var slik på samme dag (8) sist gang også ved negativt forsøk.

Sukk. Alt virker veldig kjipt nå, får vel bare vente på første tegn på spot..

Hvordan går det med dere andre? Håper det ikke har så mye å si at livmortappen er så mye åpen i tidlig fase storkfrøken69.

klem

God morgen.

Sånn var det med meg sist jeg hadde neg. forsøk. Fin måte å beskrive det på egentlig. Men du må ikke gi opp ennå. Det kan ennå gå bra. Vi inbiller oss alt mulig i disse tider.

Selv kjenner jeg ingenting denne gangen. Var skikkelig dårlig etter uttak. Nå har jeg bare såre-ømme bryst.

Prøver å tenke at det får gå som det går.

Lykke til alle

Hei Konstanse 76

Såre ømme bryst kan nok være et godt tegn :). Mine var veldig ømme, nå er de nesten ikke ømme i det hele tatt. Ved en evt . graviditet skulle man tro at det er stigende ømhet...???

Ser på siden din at du har Tvillinger fra før, så spennende?

Hvordan er det, for å si det sånn?

Dere har krefter og energi til å få flere barn? Håper de kan få et søsken etterhvert da, krysser fingrene for deg ;)

Annonse

Jo ømheten steg gradvis syns jeg å huske fra jeg var gravid. Fikk tvillinger ja, men etter ett meget komplisert svangerskap, ble de født 2,5 mnd før tiden. Den ene tvillingen var veldig syk og til slutt mistet vi han. Han ble nesten 6 mnd gammel.

Nå går vi på med friskt mot og håper på ett nytt søsken til vår lille gutt. Han ble tre år nå i august.

Jeg har tenkt på det at jeg på ingen måte kan lete etter symtomer. Jeg er jo ikke i noen vanlig syklus, så det er jo ikke sånn at mensen ligger og lurer. Mensmurring har jeg hatt fra jeg begynte på medisinene, altså før innsetting.

Jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente til testdag. Klarer nok ikke å vente lengre enn til dag 10 eller 11.

Da jeg ble gravid (BO)var det på vanlig måte. Jeg kjente da en enorm stikking i brystene natt til rugedag 9. Jeg skjønte ikke hva det var, men våknet flere ganger om natten pga sprenging. Etter det kom og gikk det. Jeg hadde ingen følelse om jeg var gravid eller ikke.

Alle de andre forsøkene etter dette har jeg hatt den samme sprengingen i brystene. Bare psykisk gitt :o(

Jeg er så spent på hvordan det går med dere andre :o)

Hvordan går det med dere jenter. En liten uke til så får vi svaret;-)

Jeg føler meg også litt som Apriljente skrev lenger opp. Plutselig ble alt borte og det føltes som at bobla sprakk;-( Men jeg får bare ta tiden til hjelp og det gjør den med altfor mye å gjøre på jobb. I morgen skal jeg til siste akupunktur time og etter det er det bare å vente...... Vet ikke når jeg skal teste, men liker best å få mensen istedenfor å få en negativ test, så hvis jeg ikke har fått mensen innen neste torsdag morgen, "må" jeg vel tisse på en pinne. Når skal dere andre teste?

Lykke til alle damer! Stor rugeklem fra

Kjære Konstanse 76, det var trist å lese om hva som skjedde med gutten deres. Jeg forstår veldig godt at du nå gjerne kunne tenke deg et barn til. Jeg håper inderlig at det vil klaffe for dere nå, så jeg krysser fingrene for deg.

Uansett, er vi her for deg ;)

Stor klem fra

Hei aagder er du utålmodig hehe ;)

Ja denne tiden er utrolig spennende :). Første uka er ok, man merker det skjer noe i kroppen, så kommer uke 2 og da er det som regel enten eller. Jeg kjenner kroppen min nå slik at jeg tror jeg vet og ikke vet når det skjer en graviditet. Kroppen min er fortsatt "slapp" så jeg er inneforstått med at dette ikke går riktig vei. Det føles helt unødvendig å ta stikkpiller, østrogenplaster og fosterklister men man gjør jo som man får beskjed om...

Jeg begynner vanligvis å spotte dag 10 eller 11, så kommer mensen omtrent samme dag som blodprøven skal tas.

Lykke til dere andre, statistisk burde ihvertfall 1 bli gravide av rugejengen for uke 34.

Ja detter er virkelig en nervepirrende ventetid, vårt første forsøk og den første uka i ruginga er unnagjort..

Har ingen følelser for hvordan dette vil ende..

Jeg kjenner ingenting på kroppen nå..Vet jo at det er umulig å forberede seg på et negativt resultat vi kommer jo til å bli veldig skuffa, men prøver å trøste meg med at vi antakelig kan komme i gang med nytt forsøk før jul.

Har ennå ikke turt å tenke tanken ut om vi skulle være så heldig å lykkes..

Jeg er sykemeldt, er så usikker på om jeg skal begynne på jobb til uka igjen, føler meg egentlig klar for det, men samtidig er jeg så usikker ift. at neste uke blir jo egentlig den værste ift. å vente på å teste, hvis mensen kommer osv.

Noen som har noen gode råd?

Er mange av dere sykemeldte?

Lykke til med videre ruging jenter, blir virkelig noen spennende dager framover:o)

Annonse

Ja vi håper på det. Selv om vi aldri får igjen gutten vår, så ønsker vi inderlig at han vi har skal få søsken. Har en ganske god følelse egentlig. Har jo gjort dette noen ganger nå, og føler jeg kjenner kroppen min, men man vet aldri.

Masse babylykke til den "slappe" kroppen din ;)

Klem

Hei, Storkfrøken. Er på rd 8, og kjenner ingenting. Merker at jeg er blitt litt av en symptomjeger; syns jeg har vært småkvalm de to siste dagene, og at jeg er mye mindre "tilstede" i samme tidsrom. Hadde stikkninger rd 3-4, etter det... ingenting! Skulle ønske det var fredag! Er det sant som jeg leste et snnet sted; at vi som er på fryseforsøk ikke får mensen før vi slutter på medisinene? Det betyr isåfall at jeg skal slutte å se etter blødning hver gang jeg er på do.

Er sikkelig utålmodig, og lurer fælt på om det lykkes denne gangen. Sender gode tanker til alle andre rugere!

Hei

Jeg er på rugedag 9, altså en dag foran deg :o)

Vi som har vært gjennom medisinert fryseforsøk får ikke mensen før vi slutter med medisinen. Dette fordi eggstokkene er helt koblet ut. Det har altså ikke vært noen eggløsning.

Jeg er på rugedag 10 og ventetiden begynner å bli helt uutholdelig:-( Løper på do i ett sett for å sjekke om jeg har begynt å blø og klemmer puppene hele tiden for å se om de er ømme. Vet jeg er patetisk:-) Jeg kjenner ihvertfall ingenting utenom endel menssmerter..... Vel, vel det er bare å vente og jeg kan ikke gjøre noe mer nå. Lykke til alle uke 34 jenter, det er veldig hyggelig å slå følge med dere!

Rugedag 10 her, skal ta blodprøven kl 08 på mandag.

Ingen symptomer, har også kikket mye etter menssymptomer og vært fornøyd med at det ikke har vært noe tegn til spotting. Men det stemmer vel, som dere sier her at den ikke vil komme før etter man slutter med hormonene da man har fryseforsøk, sukk.

Håper dere andre har hellet med dere denne gangen, jeg heier ekstra på dere i neste uke ;).

klem

Negativ test i dag og. Hadde ikke noen gravtest liggende, så det ble en eggløsningstest. Helt blank. Begynner seriøst å forberede meg på at dette ikke har klaffet denne gangen heller. Shit, shit, shit og hvorfor,hvorfor, hvorfor. Phu, det var deilig å sutre litt :o)

Storkfrøken, det er fortsatt for tidlig å vite noe sikkert. Men skjønner deg godt at du forberder deg på det værste, det gjør jeg også. Vi får bare smøre oss med tolmodighet noen dagen til. Og det er absolutt lov å sutre litt her inne, for vi vet alle hvordan du har det.

De siste dagene har det hos meg rent helt klar utflod, det gjorde det ved forrige negative forsøk også;-( Lykke til alle sammen og håper de siste dagene ikke blir for ille. Klem

Ja, det er vel egentlig litt tidlig, men jeg synes det er så veldig mange som har testet positivt på rugedag 10 ved ivf. I hvertfall ved fryseforsøk hvor eggløsningssptøyten ikke kan spille oss noen puss. Jeg fikk falsk negativ pga den på rugedag 12 en gang. Det var skikkelig kjipt.

Vel, nå går vi ihvertfall noen skikkelig spennende dager i møte. Det er mange som skal teste. Jeg krysser fingrene for dere alle sammen!!!!!

Ja nå er virkelig nervene mine i høyspenn, sover dårlig, livredd for å våkne opp med en blodflekk i trusa. Blir nervøs og uvel hver gang jeg skal på do, sjekker brystene hver time for å prøve å finne et lite tegn til sårhet/ømhet...Jeg har i likhet med deg kosejent1 blankt, flytende utflod...I dag har jeg virkelig en skikkelig dårlig dag..Måtte det bare ende godt for oss snille jenter som så inderlig ønsker oss en liten baby:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...