Gå til innhold

Noen rugere i uke 34?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann, så koslig å se flere som har uttak/innsetting/fryseegg denne uka her. En utrolig spennende tid fremover nå.

Krysser fingrene for at egg blir befruktet og egg overlever opptining. Dette går så bra så!. Lykke til alle sammen :)

klem

Annonse

Hei apriljente

Skal følge litt eksta med deg. Vi er i litt lignende situasjon, bare at du var heldigere med egginnsettingen nå. Ellers har jeg/vi også vært gjennom litt av hvert av undersøkelser osv. Håper så inderlig du lykkes nå! Det hadde vært så oppmuntrende.

hilsen mona

Takk skal du ha mona65, det var hyggelig.

Håper også du fatter mot til å komme videre ;). Der det er egg, er det HÅPpleier jeg å si. Fryseforsøk er det mest "spennende"/gruale i hele prøverørsforsøker synes jeg. Jeg har også vurdert å stoppe men jeg hører stadig fra flere om å holde ut, så jeg gjør det. Og jeg har tenkt slik at jeg kommer til å angre hvis jeg stopper., så lenge jeg har bra med egg så tror jeg at jeg kommer til å fortsette. Men vi tar ett forsøk ad gangen.

Du fortelller om lignede situasjon, da regner jeg med at du har lest profilen min. Hvis du vil fortelle kan du evt. skrive mail på profilen. Det er alltid fint å bli kjent med nye :)

Hei igjen apriljente

Jo, stemmer jeg har lest profilen din, og nå har jeg oppdatert min også!

Litt av hvert vi har gått gjennom, men vi er heldigvis ikke alene.

Lykke til videre med rugingen. Jeg for min del teller ned til mandag, har samtale med lege da. Håper jeg fort kan komme i gang igjen med neste forsøk.

Ha en fin kveld videre

Jeg ble ruger i dag:)

Hadde uttak på onsdag fikk ut 5 egg, 4 ble befrukta, men fikk ingen på frys.Så nå satser vi virkelig alt på at det er gullegget jeg ruger på.Er vårt første forsøk.

Blir spennende å følge dere videre jenter, lykke til alle sammen:o)

Hei igjen rugere uke 34, hvordan går det med dere?

Jeg har ikke så mange symptomer ennå. Kun litt oppblåst, tørr i munnen osv. men det har jeg vært alle gangene (også de med neg test). Det har gått 1 uke siden jeg satte inn i dag. Er spent på å høre deres oppdateringer.

Ha en fin uke!

Annonse

Hei. Jeg er på rugedag 3, og kjeder meg! Er sykemeldt ut uken (stressende jobb), og har en venninne som befaler meg å ligge til egget har festet seg. Hun gjorde det samme på sitt siste, 4., og vellykkede forsøk, så nå gjør jeg det samme. Kjenner ingenting, men er kjempefokusert på de nedre mageregioner; kjenner jeg noe spesielt? Skjer det noe der nede? Skal ligge ut dagen i morgen, har jeg bestemt meg for. Forrige geng hadde jeg egguttak (nå er det frys), og hadde vondt en hel uke. Denne gangen er alt fint, men merker nok hormonene (går på østrogenplaster da jeg ikke produserte nok progestan selv). Ellers titter jeg ofte innom sidene, og er spent på hvordan det går med dere andre!

Hei Ma73,

Lykke til med rugingen. Det er nok lurt å sykmelde seg fra en stressende jobb. Håper det går bra for deg også, som din venninde.

Jeg gjør nesten motsatt, er mye i bevegelse (legen min anbefaler å få økt blodsirkulasjon i underlivet.), men da er det sikkert flere teorier.

Man har jo ingen garanti uansett.

Vi får holde følge ;)

Hei

Jeg satt inn fryseegg på torsdag. Jeg er også sykmeldt. Kjenner ikke stort annet enn litt mensmage, men det har jeg jo gjort fra jeg begynte på medisinene. Det som er litt annerledes nå, er at jeg hadde perioder med stikking på høyre side i går. I dag har jeg hatt en kontinuerlig støl og tung følelese nederst i magen.

Skulle selvfølgelig håpe at dette har noe å si, men er vel ikke akkurat topp optimist etter alle de mislykkede forsøkene.

Godt å ha dere å holde følge med :o)

Hei

Jeg satte inn egg på fredag. Godt å ha noen å holde følge med i denne laange ventetid.Jeg er også sykemeldt, jobben min er tung og stressende.Men kjenner at jeg er utrolig rastløs, og flyr egentlig høyt og lavt hele dagen, selv om min skjønne fastlege rådet meg til å slappe av hjemme og høre på beroligende musikk, hehe..

Jeg går på Progestan kapsler, 2 morgen og 2 kveld, men mange ganger føler jeg at nesten alt kommer ut igjen, flere som har det sånn??

Mye progestan "detter" ut hos meg også, tror det er helt vanlig.

Skal begynne på jobb i igjen i morgen jeg. Gleder meg ikke for å si det sånn (står og går i åtte timer i strekk uten pause). Formen og ikke minst humøret går opp og ned hele tiden. Har hatt utrolige smerter helt frem til i dag (luft og vannsmerter, litt overstimulert ifølge legen) og i ettermiddag forsvant plutselig smertene sånn helt uten videre. Er helt sikker på at forsøket har gått galt, for det var sånn det føltes forrige gang også. Mye syting her, er bare på dag 5 så jeg vet jeg må tenke positivt, men ikke akuratt lett i denne karusellen;-) Vel lykke til jenter, synes alle sammen er utrolig tøffe som holder på!

Jeg får og på 2 kapsler tre ganger om dagen. Skikkelig styr å få tid til det. Føler og at jeg må ligge en stund etter at jeg har tatt dem, hvis ikke kommer jo alt bare ut igjen.

Har ellers en ganske pyton morgen. Jeg kjenner at livmortappen i dag er mye mykere og betraktelig mer åpen enn i går. Det er jo motsatt av hva som burde skje. Shit, shit, shit :o( I går var jeg og støl i magen og følte et press, det er i dag helt borte.

Selv om jeg nå er ganske sikker på nedtur, må jeg jo fortsette med medisinen en stund til. Sukk!

Tar også 2 kapsler morgen, middag og kveld. Siden jeg har begynt på jobb får jeg ikke alltid lagt meg ned etter å ha satt dem inn, men det var ifølge sykepleieren ikke viktig hver eneste gang. I dag er humøret litt bedre og føler nå stikkinger i livmoren. Må nesten le litt av disse humørsvigningene mine;-)

Storkfrøken: håper humøret blir bedre i morgen! Det er altfor tidlig å vite noe allerede nå;-) Stor oppmuntringsklem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...