liesje Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei, har vært på ferie noen uker . Etter en femte mislykket tur til stork er jeg ganske trist og kjenner motet svikter meg, det var godt å komme litt bort og tenke på noe annet. Tar veldig mye energi dette og er mere psykisk belastende en jeg hadde trodd på forhånd. Jaja det var et oppgitt hjertesukk. Følger ellers spendt med alle dere som er ventende på ressultat nå, tvi tvi....
Magstar Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Huff. Så trist. Jeg vet bare hvordan det føles å få mensen etter forsøk med kjæreste. Ikke noe særlig. Skal på mitt første IVF forsøk om ca 3 uker, vet ikke hvor mye jeg tørr håpe. Stor klem;: )
Storkfrøken69 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Dette er rett og slett bare beintøft. Selv har jeg tatt en god pause etter mislykket IVF i mai. Nå er det fryseforsøk som gjelder. At det skal være så vanskelig da. Begynner nesten å bli forundret over at det er så mange mennesker på jorden:o) Men, vi må ikke gi opp. Par med helt normale forhold bruker i snitt 8 mnd på å bli gravide, og da er det ikke bare ett lykkeskudd i måneden. Stå på, vi klarer det til slutt. Det er mange eksempler på det her inne )
liesje Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 tusen takk for oppmuntringene, det hjelper å dele bekymringer med andre.....
Chaiemae Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Det er en tøff påkjenning dette her og det var sikkert lurt å reise bort og få tankene over på andre ting. Har du bestemt deg for noen ny tur eller tar du deg en lengre pause?
Silje69 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 skjønner deg også veldig godt. Innbiller meg at dette er verre enn når en har en kjæreste å ty til.. mye styr med telling, timing, reising... ..men nye sjanser venter.. heldigvis er kroppen slik at vi stort sett får en ny sjanse hver måned. Jippi for det!!
liesje Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Tenker jeg tar pause noen måneder. Kanskje jeg bytter klinikk , er i tenkeboksen. Kjenner at stå på humøret kommer sakte tilbake, det er for tidlig å gi seg.
StorkeMammaen Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Sender en trøsteklem til deg!! Det blir din tur en gang og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå