Gå til innhold

Dårligere syn når man er gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har jeg fått så dårligere syn på det ene øyet jeg ser dårlig på fra før...Har briller med styrke kun på det ene øyet,og nå ser jeg da nesten ikke med briller heller :( Mener å huske at det var litt slik sist jeg var gravid også...

NOen fler esom har fått dårligere syn??

Fortsetter under...

Skrevet

eg fikk på begge augene.. men var bare for en liten periode..

Skrevet

Ja,samme her...på høgre øye

Skrevet

Takk for svar :)

Har ca 2-3 uker igjen nå så får jeg håpe det går over etterhvert etter fødselen....

Skrevet

venstre hos meg.... merkelige greier..

Skrevet

Jeg var hos optiker for å ta synstest og kjøpe nye briller forrige gang jeg var gravid, da fikk jeg beskjed om å vente til etter fødsel fordi synet kunne forandre seg ganske mye under svangerskapet. Merket ikke noe spesielt til at jeg ble mer/mindre nærsynt, men begynte å se "prikker" mot slutten. Det gjør jeg nå også, er i uke 25... Plagsomt, men er visst pga. lavt blodtrykk og jernmangel..

Annonse

Skrevet

Hei! Jeg har også plutserlig fått mye dårligere syn. Bruker briller til vanlig, men nå hjelper de overhodet ikke. Husker det var sånn i mitt 2. svangerskap også. Da gikk jeg til optikeren som sa at synet kunne forandre seg under et svangerskap, men at det mest sannsynlig ville gå tilbake til normalen etter hvert.

Skrevet

Jeg var hos optikeren rett før helga...(lenge siden jeg har vært der) Og han trodde faktisk eg var gravid siden synet mitt har forandret seg så mye siden sist... (noe jeg seff ikke er...=( ) han snakket en del om dette.. At synet kan forandre seg under en graviditet.. Men sa ingen ting om at det går tilbake etter fødsel.. Men nå spurte jeg ikke heller da siden jeg ikke er gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...