Gå til innhold

Nærmer seg ultralyd

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ordinær ultralyd den 5. september og gleder meg så masse. Tenkte på det i stad og det er jo faktisk bare 16 dager igjen... Er 18+6 da, så jeg håper knøttet er grei å viser frem kjønnet. Er så spent. Spiller selvfølgelig ingen rolle om det blir gutt eller jente, blir like glad for begge deler, men sånn praktisk ville det være best med jente siden vi har jente fra før... men gutt er like velkommet altså.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10142073-n%C3%A6rmer-seg-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg skal også poå ultralyd 5.september. Gleder meg kjempemasse. Har ikke lyst å vite kjønnet vi da. Har en gutt fra før, så det blir jo litt spennende. Hadde jo vært koselig med ei jente.:)

Er 18+4 når vi skal på ultralyd jeg da... Hvor er det du skal på ultralyd da? Skal til Fredrikstad vi....

Annonse

skal også 5 september, og er vel 18+5 eller noe slikt da.. Håper på å få vite kjønnet her også, men denne gangen spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente. Får vi jente, har vi en av hver og det er jo kos, og er det gutt, får vi 2 brødre med 2 år mellom, og der lillebror kan arve masse klær o.l :) Bryr meg faktisk mindre om kjønnet denne gangen enn sist jeg :)

I morgen er det 5 uker til UL.

Jeg hadde fått time til 2. oktober, da er jeg 20+2 på vei. Når jeg ringte dem og ville ha timen en fredag fikk jeg heldigvis fredagen før, da er jeg 19+5.

Håpe håpe håpe at de kan se kjønn. Men tror nok denne er like sjenert som storesøster var.

Jeg trodde ventetiden fremt til uke 20 skulle bli lang, men med nesten full jobb og fullt studie og hus og hjem.. rekker jo ikke nyte at jeg er gravdi en gang.

VAr såå godt at lille i magen hilste på mens jeg satt å koset med storesøster i dag tidlig. Litt godt å bli påminnet om at den faktisk er med meg enda :)

Skal på ultralyd 5.sept jeg også.. 18+5 blir det vel.. Er spent på om det er jente eller gutt.. ikke at det eg. betyr så mye, men hadde bare vært morsomt å vite det. Har to gutter fra før, så ei lita jente hadde vært hyggelig, men en gutt til er også kjempebra! Har ikke visst noen av de andre gangene.. Kjøpe kjønnsnøytralt tøy er litt mer kjedelig. .og blir det en gutt har jeg vel det jeg trenger og litt til :)

Pappa'n gleder seg i alle fall masse til ultralyd, glder seg til å kjenne bevegelse utenpå magen også.. Det er på en måte helt utenfor den første tida av svangerskapet, mens vi damene lever med alle forandringer, gleder og plager hver dag. Den første ordentlige titten inn i svangerskapet blir på en måte det å høre fosterlyd, se babyen på utralyd og etter hvert kjenne de første spede spark, men tenk det jenter.. da er vi jo vanligvis nesten halveis til målet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...