Gå til innhold

når får dere mage?


prinsessemor123

Anbefalte innlegg

Jeg er bare i 9.uke, men har allerede begynt å få mage. er ikke dette veldig tidlig? er mitt andre svangerskap. Er såpass at noen har spurt om jeg er gravid. vondt å ha på vanlige bukser. Når har dere begynt å se noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som kjenner meg godt sier at dem så det litt for noen uker siden.Har nå kjøpt noen mamma bukser for spesielt om kvelden er jeg eks(oppblåst) stor.Og de gamle buksene er blitt trange og vonde.Det skal nok bli vanskelig å holde det hemmelig på jobb fremover, vis jeg vokser like fort som jeg har gjort til nå.Har en uke ferie nå så blir spennende å se hva som skjer denne uka med kroppen. Er nå 11+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! er 9+0 i dag og har også en mage som er ganske synlig.

det ble den faktisk allerede ganske tidlig. jeg kjente at den var litt hard og oppblåst allerede ved 6 uker!

 

Dette er min første graviditet og blir litt redd jeg vokser fort siden man sier at man vokser raskere ved andre graviditet!

 

Har ennå ikke noen problemer med å skjule det, men har jeg trange klær vil man lett kunne se.

 

Tvillinger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ bære MÅTTE svare dæ da æ leste innlegge dett. Æ e også 9+ 0 i dag(!!!!!) og lure også på om det kan være mange der inne i magen min. Både mora mi og venninna mi sa at æ hadde fått meir utover mage når æ hadde vært bortreist i nesten 3 uke. Og da va æ bære 8 uke på vei. På kveldstid står som oftest magen rett ut og æ ser 4 mnd gravid ut men den e generellt sett bli større. Æ har heller aldri vært gravid før og e ufatteli spent, nervøs, glad og alt sammen på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...