Gå til innhold

Hormoner!!! Hejlp!


mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg blir helt gal av meg selv. Sitter og er i skikkelig dårlig humør og er nesten på gråten. Hvorfor? Jeg sov dårlig i natt, fordi jeg drømte at samboeren min var slem mot meg. Husker ikke hva som skjedde i drømmen, men var i dårlig humør da jeg våknet. Kvelden før hadde jeg vært småirritert på han, etter at vi var hos broren hans og vi begynte å diskutere noe vi er uenige om foran broren og forloveden. Ikke at det egentlig gjør noe, det var en filleting, en sofa! Og vi har hørt dem diskutere mange ganger, det var ingen sak. Men da vi kom hjem ble jeg så utrolig lei meg for at de måtte se det, selv om jeg aldri har brydd meg om det før. Også lå jeg og tenkte på det en time før jeg endelig klarte å sove. Og nå er jeg i skikkelig dårlig humør.. Hvor skal det ende? Er jo sååå lenge igjen.... sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror maaaange kjenner seg igjen her altså!!! Jeg har bedt samboern min om å lese om graviditet og hormoner, i tillegg til at jordmora forklarte oss veldig mye ang dette. Nå er han mye mer fortåelsesfull når hormonene bryter ut, og det er deilig! Jeg er blitt mye bedre de siste tre ukene da, er 19 nå...! Det gir seg litt etterhvert, og kan komme igjen...frustrerende, men det er forhåpentligvis verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bryllup i helgen jeg, og jeg ble irriterende rørt av alle de fine talene. Begynte nesten å grine opptil flere ganger - og jeg klarer vanligvis å holde meg helt fint... *sukker*

Men jeg var jo ikke den eneste som var rørt da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, bryllup er hard kost for en emosjonell sviske som meg!

Blir fryktelig fort rørt, begynte nesten å grine på jobb i går når jeg snakka med en pasient.. Det var liksom ikke SÅ trist det hun snakka om, men jeg måtte virkelig ta meg sammen for ikke å begynne å sippe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...