husmortrall Skrevet 20. august 2007 #1 Del Skrevet 20. august 2007 blødde litt i forrige uke. bare en dag med "nytt" blod, så kom det litt mørkere i noen dager. bare snakk om dråper hele tiden. hvor mye kommer det når noe er galt? er så utrolig engstelig. har min første legetime imorgen... er 12 uker idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette_27 med Nathalie Skrevet 20. august 2007 #2 Del Skrevet 20. august 2007 hei... er jo positivt at du er12uker på vei no da.. skal jo liksom begynne å være trygt da... men eg synes du fortjener at eg er ærlig med deg... eg har mistet to ganger... andre gangen blødde eg ikke før i uke 10... o det var bare en kjempe liten flekk i trusen... og på ultralyden viste det seg at eg hadde mistet i uke 5 til 6... men noen sier jo også at det er mange som blør litt uten at det er noe gale... skjønner utrolig godt hvordan du har det akkurat no... men eg håper alt går bra oss legen i mora å satser på at alt er bra... stor klem fra anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje,kristine Skrevet 21. august 2007 #3 Del Skrevet 21. august 2007 Hjelp, det hørtes jo kjempe skummelt ut. Hvordan kunne du ha mistet i uke 5 eller 6 uten å ha visst noe?? Ble døds nervøs her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg hadde SA, var det akkurat som kraftig mens. En del blod. Ikke bare flekker... Noen kan blø under mesteparten av svangerskapet. Så jeg tror nok at dette kommer til å gå helt fint jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå