Marande Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei alle sammen! Har termin den 14 september, men har vært en del kvalm den siste tiden(uken). Har fra før en sønn som ble født 22 januar 2006, altså 1 1/2år, men hadde ingen plager med han. Venter denne gangen jente, og har hørt at man gjerne blir litt dårligere form av den grunn, men er det vanlig at svangerskapskvalmen kommer så seint? Vet at ingen svangerskap er lik!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 heia. jeg kan ikke svare deg på hva som er vanlig, men jeg hadde 3 uker helt i beg av svangerskapet hvor jeg var kvalm, og så har jeg vært helt fin. men nå i uke 34 kan jeg plutselig kaste opp uten forvarsel, være kvelm og svimmel. og legen sier det ikke er noen grunn til det.. vekten går opp, og jeg får i meg mat.blodtrykket og alt er også fint. men er nå sykemeldt pga jeg er så mye uvel...
Firkløvern Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hei! Jeg har termin 28 september. Hadde mye kvalme fra uke 4 - 12. UL viser at jeg skal ha en gutt denne gangen, etter tre jenter. Var kvalm i de første uken med jentene også, men husker ikke at jeg var det på slutten. Så dette er nytt for meg! Nedtur å være kvalm igjen, synes jeg..
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg, jeg er i uke 35 og var kvalm og kastet opp til uti uke 22... nå før helgen ble jeg bråkvalm på kveldene og kastet opp i løpet av natten. Har en del halsbrann og fikk da tipset om å bygge opp med en ekstra pute i sengen. Ingen mer oppkast etter det! Nå er babyen såpass stor også at det skal lite til før den klemmer på både det ene og det andre nedi magen...så det er mulig det bare er en fase vi må igjennom? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå