1baby,og 1 spire Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Mistet både kvalmen og stikkingen i magen forje uke. (kvalmen hadde jeg ikke hatt så lenge) men stikkingene hadde jeg hatt i flere uker. Er litt øm i puppene det er det enedte nå. Bør jeg kontakte legen eller er dette helt vanlig. Er nå 11+1
Meg og gutten min Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 akkurat slik har jeg det også! det er helt forderdelig. man blir helt paranoid. klarer ikke tenke på annet en MA
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Heisann! joda jeg har heller ikke så mange symptomer. Er veldig øm i puppene, men det er det eneste. Er 7+0. Jeg hadde også stikkinger i magen og litt kvalme for rundt en uke siden. Jeg tror det det er helt normalt..... jeg tar det med ro
Jeannie77 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg også har svært lite symtomer. Har kun litt ømme pupper. Jeg har lest meg til at dette er veldig normalt og veldig individuelt fra person til person. Det går nok bra....)
1baby,og 1 spire Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for svar jenter. Får vel prøve å ta det med ro og ikke uroe meg så mye.
nr2påG Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 er 9+0 idag og har ennå ikke vært kvalm en eneste gang hittil! De eneste symtomene jeg har er litt ømme og voksende bryster samt tretthet! Bare vær glad du!
Kaisa75 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jeg har nesten ingen symptomer heller, Var fryktelig troett og en anelse kvalm i blant, i begynnelsen, men det har gaatt over for flere uker siden (er 11 uker naa). En del av meg oensker aa vaere skikkelig kvalm osv, selv om det er et mareritt selvsagt, men da foeler man seg iallefall gravid.. Tror egentlig det er normalt, og det er godt aa hoere andre i samme situasjon! Det gaar nok fint med oss alle skal du se :-) Lykke til videre!
Axus' girlfriend Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Har heller ingen symptomer lengre, foruten tretthet og større pupper (liker den;)). Kvalmen er heldigvis forbi, har ikke merket den på nesten en mnd. Er i uke 10 nå!
Mitzy Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Jeg var superkvalm, svimmel og kjempeømme bryster.. Fikk en liten blødning på papiret en natt og spotter litt beige/lysbrun utflod etter det. Har kun litt ømme bryster etter det:( Savner kvalmen og alt det vonde:( Ja, helt sant. Nå går jeg og engster meg igjen. Er 10+1 idag.
Venter.. Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Jepp, slik har jeg det! Lite symptom på graviditeten her. Trøtt og litt oppblåst mage. Det er alt. Har to barn, gutter, fra før, og det var helt make med de gaviditetene. Så jeg har litt tro på at dette er et guttesymptom. Skal på tidlig UL på onsdag, fordi jeg hadde en blødning tidligere i svangerskapet (uke 6). Skal bli godt å se om det står bra til. Uke 8 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå