Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Del Skrevet 20. august 2007 Hei! Jeg synes softbagen til Phil&Teds er så liten. Har noen erfaring med hva man får plass til i den om vinteren. Kan man klippe til et lammeskinn, eller blir det for trangt? Har lyst til å bruke lammeskinn og dyne. Har noen brukt denne vognen som bare babyvogn? (kommer til å gjøre det når storesøster er i barnehagen) Er dere fornøyde med vognen? Mange spørsmål her, men håper på å få svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10140820-phil-teds-softbag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 20. august 2007 #2 Del Skrevet 20. august 2007 Har hørt at softbagen til Carene både er større og passer bedre til vogna. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10140820-phil-teds-softbag/#findComment-10142099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LegallyBlond Skrevet 20. august 2007 #3 Del Skrevet 20. august 2007 Har den vogna og er kjempefornøyd!!! Har brukt den mye som bare babyvogn når jeg har trillet eldste i bhg og når jeg har måttet ha vogn med i bil (den er jo jo bare SÅ lett å få med seg =)), og jeg synes den fungerer veldig bra som babyvogn. Den er jo ikke like lun som de tradisjonelle babyvognene, men når et blåser har jeg bare på regn/stormtrekket og lille ligger så godt og lunt i softbagen sin. Litt uvant at han ligger vendt fra meg, men ser jo ett ned i ansiktet på ham når jeg triller så har like god oversikt som når han ligger i bagvognen sin =) Ville kjøpt carena sin softbag ja, den er både større og billigere.Hadde jeg visst om det da jeg kjøpte vognen ville jeg nok heller ha kjøpt den. Phil and teds-softbagen er kjempefin og god, men den er ganske liten. Naboen hadde den til sin lille datter og hun brukte den med lammeskinnspose oppi og til jenten var 7-8 mnd, men min store lille gutt på 2,5 mnd er snart vokst fra den, så det kommer veldig an på størrelsen på barnet hvor lenge den kan brukes og hva du kan ha i. Om du går for phil and teds bagen så er den godt foret og veldig varm i seg selv. Jeg har derfor kun brukt teppe over gutten min nå i sommer for lokket blir nesten som en tynn dyne. Mulig det kan bli litt trangt med en dyne oppi...Men et lammeskinn blir det nok fint plass til =) Carena sin bag tror jeg nok du vil få plass til både god dyne og lammeskinn. Ellers er vogna bare helt fantastisk, er SÅ fornøyd med den. Lett, god å trille, har kjempegodt sete både i selve vogna og et godt søskensete. Veldig enkel i bruk når en først har lært seg alle løsningene og finessene. Tar forholdsvis liten plass i bilen, og kommer fram over alt. Så anbefaler vognen på det varmeste =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10140820-phil-teds-softbag/#findComment-10148403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå