Gå til innhold

viste dere dette jenter at pappapermisjonen er

Anbefalte innlegg

Skrevet

på 7 uker fra 1 juli i år...??

fikk høre det i helga av mine kusiner :) pappapermisjonen blir forlenget hvert år med 1 uke helt til det har kommet oppi 10 uker pappapermisjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sant? Hvet du hor vi kan lese om de?

Skrevet

Er det fedrekvoten du mener? Har ikke hørt om det jeg heller...

Skrevet

Stiller meg ganske tvilende siden det ikke står noe om dette på NAV sine sider. Og tror du ikke dette ville bli tatt fram i valgkampen dersom det er slik?

Skrevet

Var nettopp inne på sidene til NAV, og dette står det fortsatt ikke noe om... står fortsatt beskrevet 6 uker... synes det er litt merkelig hvis dette er tilfelle at det ikke finnes offisiell informasjon noe sted...

Skrevet

Er helt sikker et forslag som er slengt frem av en politiker i jakt på stemmer til valget .Uansett tar det år og dag før et forslag blir lagt frem til det blir endelig vedtatt og når det er endelig vedtatt vil det stå på nettsidene til NAV.

Skrevet

har snakket med kusina mi og hun tror hun leste det i GRAVID bladet...

• 2 uker senere...
Skrevet

er 6 uker, men han kan jo ha mere, men da får du mindre igjen

Skrevet

Dette er et rent valgkamputspill, der enkelte har uttrykt at de ØNSKER å øke fedrekvoten årlig med en uke (varierer hvor langt de vil gå).

Jeg har nettopp studert reglene grundig og fått godkjent fordeling av permisjon, inkl. fedrekvote. Antall uker fedrekvote var et tema i mailene med min saksbehandler på NAV.

Det dine kusiner sier stemmer helt enkelt ikke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Min mor jobber i NAV og fedrekvoten er fortsatt 6 uker, så dine kusiner tar nok feil.

Skrevet

Og vet alle at hvis faren skal ha rett på den fedrekvoten, så må dere ha jobbet i 50% stilling eller mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...