Gå til innhold

Mandagsklubben, opp på vekta =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble veldig overrasket da jeg gikk på vekta i dag. Jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde gått ned noe.. føles ikke sånn.

Men - jeg har gått ned 1,3kg denne uka.. Totalt 4,5kg. Jeg er kjempefornøyd :)

Kan også nevnes at jeg har kjøpt browniesmix, pizzamix, vaffelmix og brødmix fra www.spisdegslank.no.

Jeg bakte brownies i går - lagde de som muffins - og de var faktisk gode. Så nå har jeg noe å kose meg med. Det står på pakka at mixen gir 8 kakestykker à 3karbo.. Jeg fikk 19 muffins og de vil da inneholde mellom 1 og 1,5 karbo...

Gleder meg til å prøve de andre mixene også :)

Føler at jeg er litt mer motivert nå.. sist uka var ganske tøff syns jeg.. Men jeg starter med frisk mot på uke 4...

Hehe.. du sliter med det samme som meg.. litt lei egg?

Vet ikke om det smaker det av de andre tingene.. men browniesen hadde ihvertfall ikke eggesmak.. det var en mix xom jeg blandet med vann, rapsolje, vaniljeessens og romessens.. Tror ikke det er egg i blandingene. De skal kun blandes med vann og olje. (er på jobb nå så jeg får ikke sjekket ingrediensene...)

Tenkt å bake brødet i morgen - men det skal visst hvile i 24timer før man skjærer i det... Kan gi deg en rapport når jeg har smakt det :)

Anbefaler ihvertfall browniesen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...