Gå til innhold

Barnehagedilemma 2: Hva ville du ha gjort? Jeg er så usikker!

Anbefalte innlegg

Barnet mitt er i innkjøring i barnehage, men det går ikke så bra. Han gråter når vi går, og blitt hentet før tiden fordi han ikke finner seg til rette der. Barnehagen virker og, men den er langt unna oss, så det blir lange dager for han.

Vi fått plass i en barnehage rett i nærheten, men ikke før om en måned. Vi vurderer sterkt å ta den, ettersom det vil mindre stresset hverdag og transport.

Så er spørsmålet:

Skal vi fortsette med innkjøring i den barnehagen han er nå, bare for å ta han ut om en måned og så begynne på nytt? Eller skal vi bare la han bli der han er siden han nå er i gang?

Jeg er student, så jeg vurderer å droppe forelesningene og bare bli hjemme med han i en måned måneden, selv om det går ut over karakterene mine. Men da slipper han ihvertfall å bli utsatt for to innkjøringer rett etter hverandre.

Hva ville du ha gjort??

Veldig, veldig takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Hvis du har lyst og mulighet ville jeg tatt ham ut av barnehagen, ja. Og heller gått masse på besøk i den nye barnehagen med ham før han skal begynne der. Jeg ville klart valgt barnehage i nærheten dersom den er like bra. Og jeg ville ikke hatt innkjøring for så å bytte barnehage når han endelig har blitt trygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...