Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Kan noen av disse fungere i norge? Hvilke likte dere best?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Nja, synes ikke det er så veldig fint på norsk. Liker nok best Jolene, pga Dolly Parton sange som er veldig kjent i Norge:=
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Huff nei, blir harry på norsk med mindre barnefaren er engelskspråklig.
lillema72 Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Nei ,nei,nei! Skikkelig harry,selv hvis begge foreldre er engelskspråkelige!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Tror jeg ville tenkt på andre alternativer dersom navnet skal fungere i Norge. Coleen er kanskje det jeg synes ville fungert best, men for å være ærlig synes jef alle navnene låter harry på norsk. De er dessuten ikke akkurat regnet som representanter for den gode smak i England eller USA heller....
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Harry navn syns jeg, men tror Aileen hadde fungert bedre enn dine forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå