Stolt mamma! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Eg må bare spør dere her inne og.... Håpe noen kan svare! Tok en billig-test i går - å etter 4-5min kom det opp en svak svak strek. Klarte jo ikke la vær - så tok 2 nye billig-tester igjen idag. det kom opp en svak svak strek på begge de to og - men ikke før det var gått 6min.... En skal jo lese de av etter max5 min...... Ka tror dokkår? Kan eg virkelig vær gravid igjen? Noen som har opplevd det samme??
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 En strek er vel en strek... no har eg tatt GT i 15 mnd og ikkje anntydning til syggestrker på en einaste en,verken ett min eller 10 etterpå....men no når eg tok kom det strek etter 5 min ca...tok en ny dagenetter påog den var strekere...er nå 7 uker på vei... trur eg kan sende med en gratulasjon til deg ja=)))
Stolt mamma! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for svar!! Sitter her me tårer i øyene og tørr ikke helt tro det..... Håper så inderlig at du har rett!!! Hadde ikm i går - men ingen tegn til den....(å den pleier å vær presis). Ska ut å kjøpe meg 2 nye tester i dag!!!!!:-) Håpe håpe håpe.....;-)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 ååå...så hyggelig når du virkeli virkeli har lyst på bebis...=) er temmelig sikker på at du er gravid,og når du sei at du hadde IKM i går,så blir eg enda meir sikker,for da er det så tidlig,at det er ikkje rart at testen er lit svak enda...men hadde du ikkje vert gravid så hadde der nok berre vert en strek,om når du har tatt 3 tester og...kan ikkje vere feil på 3 av dem vettu=)))) JA,spring og kjøp...=) så må eg få høre=) lykke til...
Stolt mamma! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Snakke om nedtur....... Va nettopp på do - å jammen va det ikke komt bitte litt brunt uflod!:-( Pleie alltid å spotte litt før mensen komme! Så da ser det ut som eg e blitt lurt av de billig-testene:-( Vist dette stemme - ska eg aldri mer kjøpe de!!! Litt lei meg nå ja.....
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Nei nei....lurt av 3 billig tester?? vertfall så er det dårlige greier.... ikkje ta sorgene på forskudd,du har fått en 3 svake positive tester...og det er faktisk mangen som spotter og har litt brunt utflod... kjøp en CB test eller QR på apoteke...har du mens symptomer da??
Stolt mamma! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 Kan jo ikke helt forstå at 3 tester skal ta feil.... Har ingen symptomer på hverken mens eller graviditet.... Har jo vært gravid 2ganger før - å den ene gangen spotta eg faktisk litt då og.... Så eg har ikke mista heilt troen enda.... Ska kjøre rett på apoteket etter jobb ja! Bare synd at eg jobbe til kl.halv 5 i dag.... Leeeeenge å vente!!
Meg og gutten min Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 beklager for å være en gledesdreper, men på billigtestene skal visst begge strekene være like tydlig, mener jeg og huske... så du ikke får for store forhåpninger. masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Nei det stemme ikke. Sitter med bruksanvisningen forann meg - å det står at vist det kommer fram en strek er du gravid! Uansett hvor svak streken er!! Det er kun på el-testene de skal være like sterke! Jeg hadde svak svak strek på billig-testene - å var gravid!
Meg og gutten min Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 okai:) jeg brukte bare el testene jeg skjønner du:) trodde det gikk på det samme... beklager
Stolt mamma! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2007 Nå har eg komt hjem fra apoteket med ny test!!!! Jo da!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kom jammen meg en svak svak strek på den og!!!! Så begynne så vidt å tro at eg faktisk er gravid!!!:-) Fantastisk!!!!!!!!!!!!!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 ååå...gratulere=))))) va nok berre litt små blødning da=) Ja,det er fantastisk=) weeeee...hehe,så gøøøy
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Oi gratuleeerer! Det er heeelt vanlig å spotte litt tidlig i svangerskapet, eller hele.. Tror det 1 av 5 kvinner har dette! Så ingen grunn til bekymring:)
Bella*78 Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 hei du.... gratulerer da;-) Var ute for det samme selv.... tok opptil flere billigtester.... så vidt en kunne ane en strek.... så tok med en urinprøve til legen... positiv! så du får gjør det du også.... har sikkert litt bedre tester der.... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå