smågodt prinsessa Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 spiser isbiter heeeele dagen lang... kanskje dumt spørsmål... men kan det bli for kaldt for babyen?
kokkelimonke Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Fnis, ikke dumt spm i det hele tatt! Dette har jeg også fundert over, for jeg drikker ca 3 liter med isvann (vann som har ligget i fryseren i 2 timer med knuste isbiter oppi) gjennom hele døgnet. Og det er ikke så rart at vi funderer, siden alle sier at om man ikke kjenner så mye liv i magen, så skal det ikke mere til enn et glass med isvann før babyen blir turbo og sparker fra seg. Jeg tok opp dette med JM og hun sa at dette ikke er skadelig på noen som helst måte. Babyen er kanskje litt mere våken i løpet av dagen enn hos andre som ikke drikker så isende kaldt, men om natten har han god tid til å sove på en god og varm mage :-) Så drikk vann med god samvittighet du, også med isbiter :-)
smågodt prinsessa Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 åh det var godt å høre... det er så syyykt godt med isbiter for tiden! knasker det i meg som om det var sjokolade.. heeelt himmelsk!! og lillegutten sparker som en gaaaal... hehe.. så ble bare litt bekymret om han frøys litt mye kanskje:)
prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 hehhe,og jeg har isbitmaskin på kjøleskapet og har det oppi ALT av drikke...men lille er fortsatt like aktiv;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå