Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste om de her på nettet og lurer på om noen har vært der og erfaringer der ? Det står liksom mellom den klinikken og nordica.

Nå har jeg sendt mail til dem begge og venter spent på svar. Lurer på om jeg kan ta vanlig inseminasjon eller må ha ivf, da jeg har problemer med egglederne eggstokkene.

Er det noen som vet om det er mulig og bli gravid med bare en eggleder som virker litt. Dvs jeg har ikke eggløsning selv men den er åpen.

Nå er jeg så ivrig etter å komme igang. Har tatt alt av tester som jeg skulle ta. Noen som vet noe om hvor lenge man må vente etter laproskopi? Hadde det for en uke siden og da begynte jeg jo å blø etter inngrepet så nå aner jeg ikke hvordan syklusen min er.

Hilsen

Fortsetter under...

Hei Timone 76.

Vi har vært på Trianglen og ble møtt av en utrolig hyggelig lege. Vi venter fremdeles i spenning på om vi har blitt med barn, men vi har bare gode erfaringer med Trianglen. Vi har hatt kontakt med de via en mail en god stund og også noen telefonsamtaler og har bare godt å si om dem. Stedet var hyggelig og bare ca 10 min unna Køben med lokaltog :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...