Gå til innhold

Foreldre for enhver pris, program på NRK i morgen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke sett dette programmet før.

Må innrømme at jeg ble litt skuffa. Det var for kort og gikk ikke nok i dybden. Fikk ikke egentlig fram hvor belastende det er. Men ellers fint at det av og til er litt fokus på barnløshet på tv, da.

Programmet var fint det, det lille som var. Men på en annen side, så blir ikke sånne programmer lange nok for meg.

Jeg synes det er så intr. og se på. Må innrømme det kom noen tårer når jeg så på. Husker så godt når jeg var gjennom akkurat det samme selv....

Jeg skjønner hvor heldige vi har vært som klarte det på 1.forsøk.

Nå gjenstår det bare å se om vi klarer å få en søster eller bror til lillegutt også :-) Vi har jo 6 egg som ligger til frys.

Annonse

Fikk sett det, greit nok men syntes det burde vært lenger. De burde tatt opp den psykiske delen mer syntes jeg og forklart bedre hva spray, sprøyter osv gjør med kroppen og hvorfor det gjøres sånn.

Huff, satt og håpet at det ikke var noen andre som så det! Greit nok å møte noen i samme situasjon, men de hadde f eks ingenting om at det finnes mange ulike grunnene til at par må søke hjelp. Og hvor ble av solskinnshistoriene? Hadde trengt en av de også.. Hadde skikkelig deprimerende effekt på meg, angrer på at jeg så på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...