Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Sambo skal mest sannsynlig si opp jobben sin, og jeg VET at han kommer til å be meg om hjelp til å skrive oppsigelsen.. Men jeg har aldri sagt opp en jobb, og er dermed helt grønn på området. Så hjelp!! Hva bør være med?
Mille** Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg sier herved opp min stilling som... Burde holde det. )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 hehe, det er det jeg har tenkt også, men det ser så stusselig ut
overkill Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Dersom oppseiinga skuldast at han skal byrje i nytt arbeid ville eg har skrevet følgjande; Eg seier med dette opp stillinga mi som...f.o.m... Oppseiinga skuldast at eg skal byrje i ny jobb ved... Eg takkar for ei fin tid her ved... (bra for eventuelle seinare referansar).
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Oppsigelse av arbeidsforhold Jeg sier med dette opp min stilling som ... hos Dere. Med vennlig hilsen...
dorull Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Navn og adresse øverst, arbeidsgivers navn og adresse under, og en hovedlinje med tema. Jeg vil med dette si opp min stilling som .... hos dere fra dato x. Iflg oppsigelsestiden vil min reellt siste arbeidsdag dermed bli x.x. (dersom dere vil kan det her stå noe om "grunnen for dette er ...") Jeg takker for x fine år og for alle fine erfaringer/vennskap jeg har utviklet hos dere underveis. Jeg vet ikke hvor stort eller lite firmaet er, kanskje dette er for stivt. Men det sier det som sies bør
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 han får mest sannsynnlig ny jobb i morgen, og oppsigelses-tiden skal han prøve å få forhandlet slik at den blir kortere.. Er en stor bedrift, og jeg tviler på at han vil skrive noe om takk for fine år, siden grunnen til at han slutter er at han er fly forbanna på en av sjefene og noen av de han jobber med... Men nå har jeg i alle fall fått noen innspill, slik at vi kan prøve å knote noe sammen i morgen
Go`mamma`n... Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Hva med ; Nå har jeg endelig fått meg annen jobb, så nå stikker jeg.......Måtte dere brenne i h...... Eller? Den slår kanskje ikke an? :-D
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2007 hehe, det er det han har mest lyst til å skrive, og så føye på; idioter hele gjengen!) Men det er litt dumt å brenne alle broer, i tilfelle han av en eller annen grunn vil tilbake dit (noe som er helt utenkelig nå, men kanskje ikke om 10 år)
Pærefrø Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Må bare komme med en jeg også.....hehe..... Sett dere ned å forfatt en like lang oppsigelse som Yssen skreiv da ho skulle slutte i LO.....hehe
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2007 hehe, ja, DET skal vi prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå