Gå til innhold

Bakterieinfeksjon under kunstige negler? Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en infeksjon på begge tomlene mine. Neglen min er grønn under den kunstige neglen. Har fått en olje med tea tre olje fra hun som ordner neglene mine. Hun sa jeg skulle smøre ofte med denne så skulle det gå over. Er det noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er ikke no å tulle med, kom deg til legen!

Neglen må av så fort som det går, og det er ikke uvanlig å få sopp under der, det er de som må gå på pillekur i et helt år for å bli kvitt det (om de ikke kommer seg til legen fort nok!)

Det sies man skal ha med sitt eget utstyr til "de som ordner neglene", så man ikke får festlige overraskelsern...

Skrevet

kødder du eller? Jeg var hos henne og hun tok av den ene neglen ( den som er verst) og sa at det er bare å sette på en ny en. Det er i min negl infeksjonen sitter. Hun sa at når neglen gror så vil infeksjonen forsvinne. Hvis det er som du sier, så må jeg se å få de av straks. Har jeg blitt "smittet" av utstyret deres? jeg har aldri hatt det før

Skrevet

Hun sa det ikke var sopp når hun tok den av. Men en infeksjon bare. Men så er ikke hun lege heller da? Tror jeg tar meg en tur innom legekontoret i morgen jeg. Får høre hva de sier

Skrevet

Jepp nå er det siste gangen jeg setter på meg løsnegler. Jeg har gele negler og de skal av nå.....

takk for svar Expat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...