Gå til innhold

Positiv graviditetstest...har brukt Pergo...skjønner ingenting!!

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg hadde EL for ca 5 dager siden......og jeg fikk 4 dager på rad med positiv EL test(ClearBlue digital)Og så ble jeg redd jeg kanskje var blitt gravid i forrige mnd, for da fikk jeg en litt anderledes menstruasjon.(kortere).Så nå i dag tok jeg en graviditetstest(Quick Respons)og den var positiv med litt svakere lilla strek, men den var tydelig.Streken var litt svakere enn kontrollstreken.Så til poenget mitt:Kan man teste falskt positivt på en graviditetstest rundt EL hvis man har brukt Pergotime????Noen som vet/har opplevd lignende???

Fortsetter under...

Takk for svar!:)Håååper jeg er gravid.....

Men er det ikke VEL tidlig å få svak strek på grav.test bare en uke etter EL??Trodde ikke testene kunne slå ut før høyst 3 dager før IKM......?

Tja.. De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid hatt tidlig utslag.. Fra dg 9-10 etter eggløsning. Kanskje egget har vært super-raskt til å feste seg? :-) Uansett er det iallefall et veldig godt tegn med tidlig festing og dermed tidelig positiv test. Det har vist seg at det er større risiko for MA/SA ved sen festing av egget.. Du kan jo ta en test til i morgen bare for å være sikker da? Jeg har ikke hørt at pergo skal kunne gi falske graviditetstester iallefall.. Lykke til!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...