Gå til innhold

Positiv graviditetstest...har brukt Pergo...skjønner ingenting!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg hadde EL for ca 5 dager siden......og jeg fikk 4 dager på rad med positiv EL test(ClearBlue digital)Og så ble jeg redd jeg kanskje var blitt gravid i forrige mnd, for da fikk jeg en litt anderledes menstruasjon.(kortere).Så nå i dag tok jeg en graviditetstest(Quick Respons)og den var positiv med litt svakere lilla strek, men den var tydelig.Streken var litt svakere enn kontrollstreken.Så til poenget mitt:Kan man teste falskt positivt på en graviditetstest rundt EL hvis man har brukt Pergotime????Noen som vet/har opplevd lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Du er nok gravid :-) Hadde du blitt gravid forrige mnd, så hadde streken på testen vært knall-sterk!

Skrevet

Takk for svar!:)Håååper jeg er gravid.....

Men er det ikke VEL tidlig å få svak strek på grav.test bare en uke etter EL??Trodde ikke testene kunne slå ut før høyst 3 dager før IKM......?

Skrevet

Tja.. De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid hatt tidlig utslag.. Fra dg 9-10 etter eggløsning. Kanskje egget har vært super-raskt til å feste seg? :-) Uansett er det iallefall et veldig godt tegn med tidlig festing og dermed tidelig positiv test. Det har vist seg at det er større risiko for MA/SA ved sen festing av egget.. Du kan jo ta en test til i morgen bare for å være sikker da? Jeg har ikke hørt at pergo skal kunne gi falske graviditetstester iallefall.. Lykke til!! :)

Skrevet

Hørt om andre som har fått positiv test tidlig. Kanskje du hadde eggløsning litt før det du tror.

Skrevet

Hvis jeg var deg så ville jeg gått til legen og tatt hcg-prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...