mammamus Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei! Nurket er en uke gammel og spiser max 10 min om gangen før hun sovner. Er da umulig å vekke, og er helt uinteressert i puppen. Men vil gjerne ha mat hver 2 time. søker veldig. føler at hun ikke rekker å bli skikkelig sulten når hun småspiser hele tiden for så å sovne. Er dette normalt?
Jeanskin Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Sånn var min også, og er det nesten enda (6 uker). Synes 10 min høres bra ut, må huske at magesekken ikke er så stor enda, det skal ikke så mye til før den blir full! Og mm er lett fordøyelig, så det er heller ikke rart at hun blir sulten igjen etter kort tid. Er bare å tilby pupp hver gang hun viser tegn til at hun vil ha! Jeg følte jeg ammet hele tiden, er først nå hun begynner å ta det mer som et måltid, at det går noen timer mellom hver gang. Snuppa mi spiser mellom 5 og 10 minutter, og virker fornøyd med det!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Syns dere er heldige jeg, som har babyer som blir fort ferdig med spisinga! Min Lillemor bruker rundt 20-30 min pr pupp, og ho vil helst ha av begge puppene til hvert måltid. Siste uka har vi tydeligvis hatt økeuke, ikke økedøgn! Har vart fra mandag til lørdag. Med ny amming ca 40-60 minutt etter forrige amming. Har vært helt smårar i hodet av all puppinga! Men i dag ser edt endelig ut til å gå bedre. Har stort sett sovet ca 3 timer mellom hvert måltid. LETTELSE!! Lillemor er forresten 3,5 uke gammel. Må legge til at natta har vært grei, med amming i 10-tia, rundt kl 3-4 og så på mårran igjen. Men tar jo rundt 1 time nattestid også! Gjesp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå