Gå til innhold

Tårene bare triller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tårene triller og jeg forstår ikke hvorfor! har verdens herligste datter på tre mnd, verdens beste samboer og en veldig snill hund. Likevel gråter jeg for det aller minste. Har konstant dårlig samvittighet, for alt som blir gjort eller sagt og for alt som ikke blir gjort eller sagt. Her om dagen ble det bare for mye for meg. Jeg prøvde å forklare samboeren min hva som var feil, hvordan jeg føler meg om dagen, men alt ble feil og siden har vi nesten ikke snakket sammen. Nå er jeg redd han skal gå ifra meg!

Veit han elsker både meg og datteren vår, men jeg kan ikke få meg til å tro på han når han sier det. Hvordan kan noen elske meg? Har slitt med dårlig selvtillit i alle år, men har vært mye bedre etter at jeg møtte han.

Bekymrer meg for alt mellom himmel og jord. Er redd noe skal skje med datteren vår, med han, med hunden. Bekymrer meg for penger konstant. Jobb, familie og venner...

I tillegg til alt dette jobber samboeren min kun natt, så jeg er alene med alt hele tida synes jeg. Har ikke så mange venner der vi bor nå, og føler at jeg ikke kan belaste familien med problemene mine.

Vil ikke innrømme at jeg er deprimert men klarer ikke ha det sånn lengre. Nå skal jeg gjøre noe med det, før jeg jager samboeren ut av huset med sutringa mi! Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste rådet jeg har er at du må innrømme at du er deprimert..

Ganske sånn typisk tegn.

Også hadde jeg villet prøve å diskutere med samboeren om han kanskje kunne begynne å jobbe dag, om ikke for alltid, så i en periode...for å avlaste deg litt??

Skrevet

Har ikke lyst il å være deprimert, vil være stor og sterk! Var jo så fast bestemt på at dette ikke var noe problem...

Skrevet

Ja, men det er et problem! Det blir aldri bedre om du ikke innser det selv vettu. Ingen som kan innse det for deg;)

En er stor og sterk om man klarer å innrømme at man er deprimert:):):) Såh!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...