Gå til innhold

Dere med ks...hvor lang tid før termindato fikk dere ks-dato?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 dager før termin, men det var fordi de hadde ferieavvikling og ikke kapasietet før dette. Nå ble det ks en dag tidligere da, fordi fødselen satte i gang dagen før det planlagte ks'et var satt opp.

Geimar fødeklar, 15 dager før? Hvordan fikk du til det? Hos meg er termin en lørdag, fikk ks-dato mandag før....og det var det tidligste de gikk med på, gitt. Legen sa til meg at ikke mer enn 1 uke før termin gikk de med på når det gjaldt planlagt ks.

Kunne ønske meg tidligere.

Annonse

Annonse

• 3 uker senere...

7 dager før. Hadde kanskje fått det ti dager før om det ikke hadde vært for helgen? Uansett er det allerbest for barnet å være lengst mulig der inne... Jeg vet ALT om å få et barn som ikke har det bra når det kommer ut, derfor er jeg glad for at rugetiden er lengst mulig, for å sikre at barnet er best mulig utrustet.

Uansett har du fått invilget ks, står det i papirene dine og du får det uansett om du skulle komme i fødsel for tidlig.

Det er ytterst sjelden en fødsel kommer brått på...

Er du redd for å føde for tidlig, ta kontakt med føden, be de undersøke deg, måle livmorhalsen etc. Det kommer jeg til å gjøre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...