Gå til innhold

Forsamtale på UNN 17. september :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tok kort tid fra gyn sendte søknaden til jeg fikk svar fra sykehuset.

Det gikk en måned fra søknaden ble sendt til brevet kom, og en til måned før vi får time til forsamtale, ialt 2 måneder fra søknaden sendes til forsamtalen.

Ellers så har vi vært under utredning i ett år. Jeg har hatt innvendig ul og fått konstatert masse cycter på eggstokkene (pcos), blodprøver er tatt i løpet av en syklus for å se hormonbalansen. Jeg har fått skjekket at egglederne er åpne, sjekket at jeg har el, og har nå gått på pergo annenhver pp i 8 måneder.

Min mann har tatt en sædprøve som viser at han har letthypermperima. Det vil si at han har litt dårlig sædkvalitet, ikke mye, så det skal ikke være det som er vårt hovedproblem, men sæden er ikke super den heller.

Takk!

Lykke til til deg åsså.

Hvor i prosessen er du? Prøvd lenge?

Ja, det er fustrerende å se alle ungene som bare popper ut. Enda tyngre synes jeg det er når de som startet å prøve samtidig med oss begynner å bli gravid med nr 2.... ikke gøy det nei....

vi har prøvd mer eller mindre i 3 år. min mann har tatt en sædprøve som var svært få svømmere. 2-3 millioner og 20% motile, (fikk da 5 ml ut da) vi har enda ikke fått vært hos legen etter dette. jeg har tatt Invendig ul og alt så bra ut med meg. har tatt blodprøver og alt ser fint ut. Så nå venter vi bare. han må ta en sædtest til da, men ikke før om 1,5 mnd til. LItt usikker på hva det neste er!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...