Selma'har født' Skrevet 19. august 2007 #1 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg blir litt forvirra her.... Er der flere som har registrert seg på babyverden??? Ifølge babyverden er jeg 10+1....og fosteret er ca 3-4cm langt...her på barn i magen er jeg i 11. uke...og fosteret er 6,5cm..... Hva skal jeg stole på da....begge sidene sier jo jeg har termin 17 mars.....merkelig greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smula 80 Skrevet 19. august 2007 #2 Del Skrevet 19. august 2007 Hei. Aner ikke jeg... Jeg har tatt UL i 10+6 og da var fosteret 4.1 langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misses*fødeklar* Skrevet 19. august 2007 #3 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror babyverden mener CRL-lengden (Crown-rump-length), som vil si lengde fra hodet til rumpa. 6,5 cm tenker jeg er hele lengden fra hodet til beina. Det vanligste tror jeg er lengde oppgitt i CRL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ka71 Skrevet 19. august 2007 #4 Del Skrevet 19. august 2007 10+ noen dager er det samme som å være i uke 11, det betyr bare at du er 10 fullgåtte uker og har begynt på den 11., mens 10 + 1 faktisk angir hvor mange dager inn i den 11. uken du er. På UL i forrige uke var jeg 11+3 og babyen var 5,5 fra hode til rumpe (CRL). Tror jordmor Siri her inne beskriver hele lengden, og at det er derfor det varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinyogsmåen Skrevet 19. august 2007 #5 Del Skrevet 19. august 2007 Her på barn i magen er du i 11 uke, med en gang du er 10+1. Hadde du vært 10+0 hadde det stått at du var ikke tiende uke. Så hver gang du er +1 starter du i en ny uke. Er ikke så flink til å forklare. Men jeg er 12+0 i dag og her inne står det at jeg er i min 12 uke. Imorgen når jeg er 12 +1 kommer det til å stå at jeg er i min 13 ende uke. Når det gjelder lengden på fosteret heller du mer mot 3-4cm mens i slutten av uken er det 6.5cm Håper i hvert fall du skjønte litt av det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2OO5 Skrevet 21. august 2007 #6 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg var på ul i dag, 10 uker i går. Den var ca 4 cm.. nommin he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mita~ Skrevet 22. august 2007 #7 Del Skrevet 22. august 2007 og går du på netbaby.net, så får du nok et annet mål.. små forvirret ang dette jeg og. var på ul når jeg var 10+0 og da var fosteret 3,1 cm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå