Gå til innhold

April: YIIIIPPIIIII! Vi har kjøpt ny bil!

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt oss Touran. Gleder meg sånn til vi får den i løpet av uken.

Mørk grå - metallic, med sotede ruter og integrert CD veksler og GPS. 6 gir, Cruisekontroll og kjølerom i handskerommet. Kult. Ikke barnslig jeg vel?!? *ler*

Ingen som tilfeldigvis er på jakt etter en pent bruket Avensis vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med nytt kjøretøy!! Alltid kjekt med ny bil... Er på jakt etter ny stasjonsvogn vi også etterhvert, men har ikke bestemt oss for type enda... Må passe på at det er en bil med god plass til 2 smårollinger i tilfellet familieforøkelse er rett rundt hjørnet... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før dere kjøper noe må dere i hvertfall gå til en Wv forhandler og få demonstert denne geniale småbarnsfamiliebilen - altså Touran. En genistrek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil! Jeg er helt enig om at Touran er en helt genial bil!Drømmebilen som ble virkelighet en dag i juni! Vi har nok en litt kjipere utgave - en 2003-modell utebn sotete vinduer og kjølerom, men vi er meeeeget fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, gratulerer med ny bil!! Blir helt syk etter å prøvekjøre jeg nå! kanskje noe for oss som er Audi frelste... WV er jo (nesten) det samme! :) Har veldig lyst på Q7 jeg da, men desverre har jeg ikke 1 mill i baklomma! hehe..

Dere må dele erfaringer med meg da, for sambo driver å fabler om å kjøpe Tahoo!! Det vil jeg absolutt ikke ha!!! Men kanskje Touran går? Er det fem seter? Hva ligger de på i pris sånn ca...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten : Veldig romslig baksete. Tre separate seter, så det er plass til meg mellom guttene (som begge sitter i bilstoler) uten at det er trangt. Vi ønsker oss en nummer-tre-småtass også, og ønsket å ha plass til 3 barnebilstoler, så derfor valgte vi Touran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil - hmmm eg vil ha den nye bilen din eg... hehe.

Sikler også på de bilene.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er vi super fornøyde. Knallbil for en barnfamilie altså. Digg at den er så høy.... Vi kjøpte også vår for totalt 250.000 hos forhandler. TRor vi gjorde et godt kjøp. Ab\nbefaler virkelig denne bilen altså :-)

Genial at du kan ta ut så mange seter du vil...også så enkelt. Når vi skal til fjells lar vi bare sete Lille sitter i være igjen også er det gigantisk pakkeplass. Vogna går jo inn der "resten av bakstet" sto uten å stjele noe av bagasjeroimmet. Sipelten GENIALT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

åÅÅÅ jeg blir heelt syyk! vi må jo ha to biler når vi jobber på hver vår kant av byen! Meen om åtte måneder har jeg jo fri i ett år.. og da trenger vi den ekstra plassen også!!

Å vi som ikke skulle ha ny bil før om fem år!!!! uffuffuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...