Anette25 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Lørdeg log det i postkassa å vente på oss. Så i morgen må vi ringe kl ni. Sto vi skulle ringe så fort vi fikk brevet. Etter det er det bare å vente på tante rød da. Gleder oss. Å neste søndag reiser vi til kreta på feri med senka skuldre.
*Mysillen* Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 å så herlig at du endelig har fått brevet!!!! vet hvor utålmodig en kan bli av å gå rundt å vente ja!! ønsker deg en masse lykke til!
Anette25 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Skriver i morgen når jeg har snakket med dem å veit no meir.. Gleder oss.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Gratulerer Anette. Dette var gode nyheter!
villevilla Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Å så spennende! Venter på tanta jeg også.. bare så synd det er såå lenge til!! Heldig dere som skal kose dere på Kreta! Kos dere masse klem
Anette25 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Takker. Sitter på nattevakt å kjeder meg nå. Når skal tanta di komme da?? Mi skå kåmå rund 1 sept,å den bør være i rute nå. Vi skal nok få kosa oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå