♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Bare en advarsel!!!!! Snakk om dritt butikk, er helt utrolig!!!! Nok en gang skal jeg stå utenfor når de åpner, med hormonene i fri flyt!=(=( Sur som f...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 hva har skjedd? Vi har plagdes 2 ganger på skeidar... (forbaskede butikk altså) så skjønner din frustrasjon!
minførstebaby Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Helt ENIG!!!!! Jeg kjøpte et spisebord der og en sofa, kom på 19 800 kr.. For meg så er det masse penger!!! Måtte vente i 6 uker på sofaen fordi de hadde bestillt feil!!! Så når jeg først fikk sofaen så var det feil farge.... Møkka butikk!!!!!! Ventet i hele 8 uker på sofaen min... Og pengene kunne jeg ikke få tilbake siden det var en sofa som hadde vært på tilbud....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 LANG historie=( kjøpt baderomsmøbler der.... Begynnte på fredag å montere underskapene, de var feil, men vaksen som var oppi var rett!!? mulig? Var borte lørdagsmorgen, de skulle ordne slik at det rette kommer tidlig hjem til oss på mandag. Greit det! MEN nå skulle vi montere langskapene.... Og det ene er feil!!!! Vanskelig å forklare, men tegningen er rett... Det skal være en skuffe, men vi har fått med tre skuffet, og et skuffe-feste ... Hehe utrolig!!! Det skal være to skap-dører, men har kun fått med en dør, som i tillegg er for stor!!! Er så sur at holder på å sprekke, men er jo søndag i dag og ikke så mye vi kan gjøre... Sitter her med deler av baderomsmøbler i hele stuen=( Måtte jo begynne å pakke opp, og motere før vi så at det var feil... de har altså klart å levere 1 rett av 3 pakker!!!!!!!!! MEN DET VERSTE ER AT DET KOMMER RØRLEGGER OG ELEKTRIKER I MORGEN TIDLIG, OG NÅ HAR VI INGENTING KLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =(=(=(=(=( Og er visst flere som har opplevd det samme!=( Bare sutring og klaging herfra i dag!!! Akkurat det jeg trengte 3 dager på overtid!
Niem og Patrick Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Kan jeg la min frustrasjon over Møbelringen gå ut her også? Bestilte sofa 9 juni som skulle komme etter 3 uker. Vi ringte etter 3 uker og spurte når de hadde tenkt å komme, for jeg hadde fri onsdagen, og den hadde passt best. Da sier kjerringa: "Hææ? Den skal ikke leveres før i uke 36!!" Da hadde altså fabrikken stengt for sommeren, men selgeren lovdte jo oss jo 3 ukers leveringstid når vi kjøpte den. Fikk oss en crappy lånesofa som ikke går an å sitte normalt i Men, når sant skal sies, fikk vi, etter mye diskusjon en tilhørende stol til sofaen. Og nå håper jeg den kommer om 2 uker.. Ellers blir det månelyst..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Hehe litt tidig, for skeidar har vi alrdi hatt noen problemer med, og elsker den butikken =P,men de har ikke baderomsmøbler=)
~chess~ Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Ha-ha, dere slår ikke denne! Vi bestilte sofa fra Møbellåven utenfor Hamar i juli for 2 år siden og har ikke fått den enda!! Vi ga opp i november samme år og kjøpte sofa et annet sted. Men for alt de vet så sitter vi på golvet i stua og venter enda...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2007 Går det ann???????? Har dere ikke krevd pengene tilbake eller noe da? Hadde jeg ALDRI gått med på!!! Åååå, kjenner jeg blir sur igjen=( Enkelte butikker er bare heeeeelt utrolig...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Jeg forstår frustrasjonen,må fortelle om en opplevelse jeg hadde med møbelringen i Stavanger. Jeg skulle for noen år siden ha en sovesofa,gikk og kjøpte meg en og etter et par netter,var den i stykker.Ringte da til møbelringen og de kom å så på den,sa at de hadde fikset den og at den nå var ok.Det samme skjedde igjen og de mente at de hadde fikset den,men nei da,det samme skjedde,da de hadde prøvd dette for tredje gang,forlangte jeg pengene igjen,for nå var jeg lei.Det som det til slutt kom frem med da,var at den ikke var beregnet å ligge på hver natt og jeg hadde opplysningsplikt om at jeg skulle bruke den hver natt,så det var ikke demmes skyld. Hva sier dere,er det ikke mange som kjøper sovesofa for å bruke den hver natt???Nei så nå har jeg døpt dem om til pøbelringen. Jeg kjøpte ny sofa hos Skeidar,den var det også noe galt med,ringte til dem og nesten før jeg hadde fått sagt hva det gjalt,sa de bare,når kan vi komme å bytte den.Det er service det.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2007 Hehe, den var ny!!! Du burde jo visst at en sovesofa ikke er til å sove i Det sier jo seg selv=P Men er helt enig med deg ang skeidar... Der har jeg aldri hatt noen problemer=)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Vi kjøpte sofa på skeidar for 7 år sider, kjøpte den rundt 24juni ..... Da eg hadde fått jenta mi og vi reiste hjem fra sykehuset var voppom å purra for endte gang, 31 aug...... dei sa han var ikkje komt til Norge så var debn i Oslo så Førde, vistnok retur til Oslo får så Førde før han kom til Åsane.... og når dei så endelig kom med den var det heilt feil... vi hadde kjøpt stoff buesofa dei kom med den ekle brune skinnsofaen 3 +2+1 STYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men da vi var å purrra sjønna dei ingenting om det at den hadde vært i Førde for det var vist bare tull....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2007 Da er entien vi heldig, eller du veldig uhelldig;) Er nemlig skeidar i åsane vi handler på=) Men er jo en stund siden da, så kan jo hende de er blitt bedre siden da=P Men dette er første møte med bohus, og jeg sier bare: aldri mer!!! Hvor mye feil går det ann å gjøre liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå